וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרקיור גייסה 3.5 מיליון דולר לפי שווי של כ-40 מיליון דולר

צורי דאר

13.6.2001 / 12:09

בגיוס של החברה, המפתחת מכשור רפואי למחלות כרוניות, השתתפה חברת ההשקעות של בנק מזרחי; בכוונת החברה לגייס עד סוף השנה כ-25 מיליון דולר ממשקיעים בינלאומיים

חברת אינטרקיור, המפתחת מכשור רפואי למחלות כרוניות, הודיעה היום כי גייסה 3.5 מיליון דולר. ל-TheMarker.com נודע כי הגיוס נעשה לפי שווי של כ-40 מיליון דולר, אחרי הכסף. הכסף גויס מחברת ההשקעות של בנק מזרחי וממשקיעים קיימים בהם יעקב שחר, ד"ר אריה עובדיה, יו"ר החברה דני פלוטקין והמנכ"ל החדש, פול שילס.

בכוונת החברה לגייס עד סוף השנה כ-25 מיליון דולר דולר ממשקיעים בינלאומיים. פאלאדין קפיטל גרופ - בנק השקעות ניו יורקי שהשקיע בחברה בסבב הקודם, הביע את נכונותו להשתתף גם בגיוס הבא.

עודד אקסלרוד, מנכ"ל חברת ההשקעות של בנק המזרחי , אמר שסבב ההשקעה הנוכחי יאפשר לאינטרקיור להכין את המערך השיווקי שלה.

חברת ההשקעות של בנק המזרחי, שהצטרפה להשקעה באינטרקיור, הינה חברת בת בבעלות מלאה של בנק המזרחי, ומהווה זרוע ההשקעות הריאליות של הבנק. חברת ההשקעות משקיעה בחברות בשלבי התפתחות שונים בתחומי ההיי-טק, התעשייה והשירותים.

אינטרקיור מפתחת קבוצת של טיפולים לא-תרופתיים למחלות כרוניות, לרבות לחץ דם גבוה, אי-ספיקת לב מוגדש (CHF), אסטמה ומחלות ריאה חסימתיות כרוניות (COPD). החברה משלבת את המכשור הטיפולי שלה עם מכשור דיאגנוסטי ומערכת דיווח ותמיכה אוטומטית מבוססת אינטרנט.

עם השלמתם המוצלחת של ניסויים קליניים מבוקרים, קיבל לאחרונה המוצר הראשון של אינטרקיור - RESPeRATE - את אישור ה-FDA (מנהל התרופות והמזון האמריקאי) לשיווק כטיפול משלים ליתר לחץ דם, והינו מכשיר הראשון מסוגו לטיפול לא-תרופתי ובלתי-פולשני וזאת ללא כל תופעות לוואי. המכשיר אושר לשיווק גם על ידי רשויות הבריאות בישראל ואירופה.

אינטרקיור הוקמה בשנת 1995 על ידי ד"ר בנימין גביש, ממציא הטכנולוגיה והמדען הראשי בחברה, וארז גביש, מנכ"ל החברה בעבר וסגן נשיא בכיר כיום. כיו"ר החברה משמש דניאל פלוטקין והיא מנוהלת על ידי פול שילס, מנכ"ל מדסקייפ לשעבר, שנכנס לתפקידו לפני כחודש. לחברה סניפים בלוד ובניו יורק.

החברה גייסה בארה"ב במאי 2000 5.4 מיליון דולר לפי שווי של כ-20 מיליון דולר לאחר הכסף. המשקיעים בחברה הם קרן ההון סיכון טרו נורת' פרטנרס, המתמחה במכשור רפואי וב-eHealthCare, ופאלאדין קפיטל גרופ - בנק השקעות מניו יורק. בינואר 1997 ערכה החברה גיוס seed בהיקף של 1.5 מיליון דולר מאיש העסקים יעקב שחר וד"ר אריה עובדיה ומהמדען הראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully