וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליקסופטוור תספק פתרונות אופטימיזציה לקביעת לוח זמנים לבל קנדה

נטע יעקבי

13.6.2001 / 17:53

ספקית התקשורת הגדולה ביותר בקנדה תתקין את מוצרי ה- ClickSchedule, המאפשרים זמינות גבוהה ללקוחות והתייעלות במערכת הזמנת התורים ובניהול כוח העבודה

חברת קליקסופטוור הודיעה היום כי תספק לחברת בל קנדה את מוצרי פתרונות לוח הזמנים שלה, ה-ClickSchedule, המסייעים לאופטימיזציה בתזמון משימות.

חברת בל קנדה היא ספקית התקשורת הגדולה ביותר בקנדה. בל תעשה שימוש בתוכנת ה- ClickSchedule לייעול תזמון בדיקות נתונים, מתן שירותים וקביעת פגישות עם לקוחות. היא תותקן במרכזי תמיכת הנתונים של החברה באונטריו.

קבוצת תמיכת הנתונים של בל מספקת אחזקה ומתן שירותים לקשת רחבה של מוצרי תקשורת - מתמיכה במערכות התוכנה הישנות ועד למתן שירותי פס רחב. מוצרי קליקסופטוור יאפשרו זמינות גבוהה יותר של טכנאי החברה ללקוחותיה ואלה יוכלו להזמין בעצמם את השירותים להם הם נזקקים ללא בזבוז זמן על קביעת תורים.

כמו כן, התוכנה תותקן במרכזי התקשורת של בל קנדה, שם היא תשמש כמערכת אלקטרונית להזמנת שירותים. התוכנה מאפשרת ניהול יעיל יותר של זמן הטכנאים על ידי כך שהיא אינה מתוכננת על פי לוח זמנים קבוע, אלא "משחילה" פגישות גם בחלונות זמן צרים שנוצרו בין תורים קבועים. במקביל, התוכנה מאפשרת התייעלות בניהול כוח העבודה של החברה על ידי צמצום זמן הנסיעה מלקוח ללקוח.

חברת קליקסופטוור, הנסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של 30.2 מיליון דולר, מספקת את פתרונות ה-ClickSchedule שלה גם לסימנס בילדינג טכנולוג'יס ולפני מספר ימים הודיעה על חתימת הסכם עם חברת פרמונד סולושנס האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully