וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי התותח זכה ב- 3,000 שקל

איתמר סיידא

15.6.2001 / 0:05

תחרות קקטוס הזהב, התחרות הנחשבת ביותר בענף הפרסום, התקיימה הערב; משרד שלמור-אבנון-עמיחי שגרף בשנים האחרונות את מירב הפרסים, הודח על ידי משרד הפרסום מקאן קשר בראל

הערב התקיימה תחרות "קקטוס הזהב" ובזאת מסתיימת חצי שנה של מתחים בין משרדי הפרסום ובראשם מקאן קשר בראל ושלמור אבנון עמיחי, שבחמשת השנים האחרונות גרף את מספר הפרסים הגדול ביותר: קשר בראל התמודד עם לא פחות מ-20 קמפיינים ושלמור עלה לגמר עם 12 קמפיינים בלבד.
בסופו של דבר בתום טקס שנמשך 4 שעות קשר בראל הוכרזה כמשרד הפרסום המצטיין עם 250 נקודות. שלמור אבנון עמיחי יאלץ להסתפק במקום השני עם 128 נקודות.

תחרות "קקטוס הזהב" מתקיימת זו השנה השישית, ומופקת על ידי האיגוד הישראלי לפרסום ואיגוד הפרסמים. 1730 עבודות הוגשו השנה לתחרות, מתוכם עלו לגמר 83 קמפיינים, 151 סרטוני פרסומת, 151 מודעות בעיתונים, 56 שלטי חוצות ו-66 תשדירים.

השנה הוחלט להחזיר את הפרס על התואר קמפיין השנה, שבו ייקבע הזוכה על פי הציון הגבוה ביותר מבין ציוני השופטים לקמפיינים התחומיים (טלוויזיה, אינטרנט, תקשורת, מזון וכו').
משרדי הפרסום לא אוהבים את דרך הבחירה החדשה, וזאת בגלל שעלול להווצר מצב שבו קמפיין אופנה קטן, שזכה בציון המוביל בקטגוריה בה הוא מתחרה, עשוי לנצח קמפיין מזון בו הושקע יותר. למרות זאת, הקמפיין "סתם כי בא לי לדבר" של ראובני פרידן לקווי זהב ובראשם סרטון הפרסומת "דודי התותח" גרף את הפרס הראשון וזיכה את יוצריו בפרס של 3,000 דולר.

הטקס אותו הנחתה מירב מיכאלי התקיים בפארק הירקון וכלל מצגת מולטימדיה של הקליפים המתמודדים,וקטעי בידור של בנות פסיה.

בכל שנה איגוד המפרסמים מעניק פרס על מפעל חיים. פעם אחת לאדם המגיע מתחום הפרסום ובשנה שלאחר מכן לאישיות מתחום המפרסמים. השנה הגיעו תורם של המפרסמים ומיכאל שטראוס, נשיא קבוצת שטראוס-עלית קיבל את הפרס.

להלן לקט פרסומות שהתמודדו בקטגוריות האינטרנט והתקשורת בתחרות.
עורכת הקליפ – תמי אייזנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully