וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת e-Sim שמרה על רמת הפסדיה למרות ירידה של 14% בהכנסותיה

סוכנויות הידיעות

14.6.2001 / 17:56

החברה דיווחה על גידול ניכר במספר החוזים שנחתמו עם חטיבת LiveProducts הרבעון; מצפה להגיע לרווחיות ברבעון השלישי

חברת esim (אי-סים) , העוסקת בפיתוח סימולציות לצורכי פיתוח מוצרים, תמיכה בצרכנים ויישומי אינטרנט, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון אשר הסתיים ב-30 באפריל 2001.

החברה דיווחה על הכנסות של 1.9 מיליון דולר, ירידה של 14% לעומת 2.2 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת, כמו כן דיווחה החברה על הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר, 16 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 1.9 מיליון דולר, 16 סנט למניה, ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

החברה דיווחה על הרחבת עסקי חטיבת כלי התוכנה עם חברות דוגמת קיוסרה, NEC ,NSW וזאנדיאנט. כמו כן דיווחה החברה על שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט בהדמיית חלונות CE. החברה הוסיפה ומסרה על מספר הסכמים מוצלחים של חטיבת LiveProducts עם חברות דוגמת פנסוניק, סמסונג, ניקון וסייקו אינסטרומנטס.

"הצעדים שנקטנו על מנת לצמצם עלויות ולשפר את יעילות פעולותינו, הוכיחו את עצמם בהקטנת ההפסדים התפעוליים ב-40% לעומת הרבעון הקודם", אמר קן דיקסון, נשיא e-Sim. "כמו כן, ראינו גידול משמעותי בקצב ובכמות החוזים הנחתמים בחטיבת LiveProducts, חוזים אשר ישפרו את יכולת החברה להגיע לרווחיות כבר ברבעון השלישי של השנה", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully