וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון חתמה על חוזה אספקת ציוד ושירותים למפעילות טלקום סיניות בשווי של 850 מ' ד'; המניה עולה ב-1.8%

עפרה שלו

15.6.2001 / 12:14

מנכ"ל יצרנית ציוד הטלקום השוודית, קורט הלסטרום, אמר כי לחוזה חשיבות אסטרטגית ומסחרית ניכרת

אריקסון חתמה היום על חוזה אספקת ציוד ושירותים למפעילות טלקום סיניות בשווי של 850 מיליון דולר. אריקסון מסרה כי לחוזה חשיבות אסטרטגית ומסחרית ניכרת. מנייתה עולה ב-1.8%.

יצרנית ציוד הטלקום השוודית תספק ציוד ושירות לרשתות GSM, CDMA ורשתות מולטי-סרוויס לינגסו מובייל קומיוניקיישנס, צ'יינה יוניקום וצ'יינה טלקום.

מנכ"ל אריקסון, קורט הלסטרום, אמר כי "חתימת הסכם המסגרת משקפת התפתחות ניכרת עבור אריקסון בסין ובאסיה". על פי הערכות אנליסטים, מספר הלקוחות של טלפונים סלולריים בסין הוא 100 מיליון, ויגדל ל-300 מיליון עד 2005.

ב-15 במאי חתמה צ'יינה יוניקום עם יצרניות טלפונים סלולריים זרות על חוזים בשווי מאות מיליוני דולרים להקמת רשתות סלולר. נוקיה חתמה על חוזה בשווי של כ-310 מיליון דולר להרחבת רשתות GSM של חברת גלוב טלקום מהפיליפינים. אריקסון ומוטורולה הודיעו בנפרד על הסכם לפרישת ציוד לרשת CDMA עבור צ'יינה יוניקום בסין. שווי חוזיהן הוערך ב-200 מיליון דולר ו-400 מיליון דולר בהתאמה.

בשבוע שעבר קיצץ בית ההשקעות מורגן סטנלי את המלצתו למניית אריקסון ל"תשואת חסר" מהמלצה קודמת של "נייטרלי". בית ההשקעות לא הסתפק בקיצוץ ההמלצה וחתך את תחזית הרווח למניה של החברה ל-2002 ב-20%. לשנת 2001 חתך בית ההשקעות את תחזיותיו למניה להפסד של 1.18 כתר שוודי, לעומת תחזית קודמת להפסד של 1 כתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully