וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמה מחליפה זהות ומשיקה לוגו חדש

נורית שר

17.6.2001 / 12:25

באומן בר ריבנאי ליווה את המהלך בו הושקעו 2.5 מיליון שקל; החברה יוצאת בקמפיין חדש למיונז תלמה באמצעות משרד הפרסום ליניאל DDB

חברת המזון תלמה השקיעה 2.5 מיליון שקל בהחלפת הזהות המותגית של החברה והחלפת הלוגו. תלמה, השייכת לתוצרת מזון ישראלית (תמ"י) מקבוצת יונילבר בסטפודס, קיימת מאז 1939.

בשלב ראשון של שינוי התדמית משיקה החברה את הלוגו החדש שילווה מעתה בסיסמה חדשה "פשוט טעים". הלוגו החדש מורכב מכיתוב השם "תלמה" ואייקון של דמות המקרבת את האצבעות לפה בתנועת נשיקה.

הלוגו החדש יופיע על כל מוצרי החברה ובכל פרסומיה, בטלוויזיה, בשילוט חוצות ובפעילות ה-BTL של החברה, הכוללת שילוט מדף, אביזרי פרסום וקידום מכירות. כמו כן יוטבע הלוגו על משאיות החברה.

מתלמה נמסר כי המהלך החדש נועד לכוון את מותג תלמה באופן חד וברור כדי שישקף את הערכים טעים, פשוט, נוח להכנה ולשימוש, הנותן תמורה מלאה לצרכן.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של תמ"י, מסר היום: "מותג תלמה נמצא על המדפים מאז 1947. ממחקרים שערכנו בשנת 2000 עלה כי בשוק המזון רווי המותגים, יש צורך לחזק את יתרונותיה של תלמה, לרענן ולחזק את זהותה המותגית ואת תפיסתה בעיני הציבור".

תהליך בניית הזהות המותגית החדשה בוצע בשיתוף עם אנשי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בראשות מיקי בר. צוות העבודה כלל גם נציגים של חברת תמ"י, חברת ZIGGURAT האנגלית המתמחה בבניית brand corporate identity, חברת BLUE LOGIC האנגלית המתמחה בייעוץ אסטרטגי וחברת G FACTOR הישראלית העוסקת בעיצוב תדמיתי. באומן בר ריבנאי מלווה את הפעילות הפרסומית של תלמה יחד עם משרד הפרסום ליניאל DDB.

קמפיין חדש למיונז

ליניאל DDB מעלה השבוע קמפיין חדש למיונז של תלמה. הקמפין יעלה תחת הסיסמה "משעמם לך בסנדוויץ'? תן לו במיונז". הקמפיין שיימשך 5 שבועות כולל סרטון טלוויזיה ופרסום ברדיו. בנוסף, יזמה החברה תחרות בשיתוף שבועון "לאשה" לבחירת הסנדוויץ' המקורי והטעים ביותר, שיזכה את הזוכים במגוון פרסים אטרקטיוויים.

חני צדוק, מנהלת שיווק מותג מיונז תלמה, מסרה כי מיונז תלמה מוביל את השוק עם נתח של 75%. לדבריה, המיונז מותאם לטעם הישראלי והקמפיין החדש ימתקד בהרחבת השימושים במוצר. צדוק הוסיפה כי הקמפיין הופק בצורה הומוריסטית על מנת שיפנה לקהל הצעירים ובני הנוער וייצור תדמית צעירה ועכשווית למיונז.

תלמה משווקת כיום סל מוצרים הכולל כ-60 מוצרי מזון. מחזור המכירות שלה עומד על למעלה מ-100 מיליון דולר בשנה.

קרדיטים: מנהלת קריאייטיווית: ורדה רודה, מנהל קריאייטיב: דוד אביטל, קופי: אסי יריב, ארטדיירקטור: אמיר אביבי, סופרווייזר : מיכל נשיב, תקצבאית: טל פלוסקר, בימוי: שחר סגל, צלם: מנו קדוש, חברת הפקה: P.O.V.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully