וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת השקעות ההון סיכון הבריטית אלוין קפיטל החלה לפעול לראשונה בישראל

בעז בבאי

17.6.2001 / 19:24

השקיעה 4 מיליון דולר בסטארט אפ הישראלית קונגרואנסי והיא בוחנת השקעה נוספת בסלטיק

חברת השקעות ההון סיכון הבריטית אלוין קפיטל (Elwin Capital) החלה לפעול לראשונה בישראל. הקרן השקיעה סכום של 4 מיליון דולר במסגרת גיוס הון פרטי בהיקף של 13 מיליון דולר של חברת הסטארט אפ הישראלית קונגרואנסי והיא בוחנת השקעה נוספת בסלטיק (Celltick).

אלוין קפיטל החלה לפני כ-6 חודשים במגעים עם קרנות הון סיכון ישראליות על מנת ליצור קשרים עם תעשיית ההון סיכון המקומית, ובמטרה לשתף פעולה בסבבי השקעה בחברות סטארט אפ ישראליות.

החברה הבריטית הובילה את סבב גיוס ההון של קונגרואנסי, המפתחת תשתית ליישומי תקשורת מבוססי טכנולוגיית פרוטוקול אינטרנט (IP). בגיוס ההשתתפו גם קרנות ההון סיכון הישראליות אתגר, ורטקס ישראל וגיזה.

אלוין קפיטל בוחנת כיום השקעה נוספת בחברת הסטארט אפ הישראלית סלטיק. זאת, על פי הערכה של סוכנות המידע דולב את אברמוביץ'. סלטיק פיתחה טכנולוגיה המאפשרת למפעילים סלולריים להזרים תכנים בזמן אמת, ישירות אל צגי הטלפון של לקוחותיהם.

אלוין קפיטל, שבסיסה בלונדון, הוקמה בשנה שעברה על ידי וינסטון גינסברג ואלי מוריאדק, שני מנהלים בכירים לשעבר בבנק ההשקעות האמריקאי גולדמן סאקס. גינסברג ומוריאדק נהנים מניסיון רב בתחום השקעות ההון סיכון, ויש להם קשרים ענפים בקרב חברות הטלקום בבריטניה.

אלוין השלימה בשנה שעברה גיוס הון לקרן בהיקף של כ-200 מיליון יורו ממוסדות פיננסיים, חברות, קרנות פנסיה ומשקיעים פרטיים מארה"ב, אירופה ואסיה. סכום של 90 מיליון יורו הושקע על ידי חברת הפיננסים היפאנית טאקפוג'י.

הקרן מתמקדת בהשקעות הון סיכון בתחומי תשתיות ושירותים של טכנולוגיית מידע, מסחר אלקטרוני ותקשורת סלולרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully