וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעשייה האווירית ויצרנית המטוסים גולפסטרים זכו בחוזה לאספקת 35 מטוסי מנהלים ליונייטד איירליינס ב-1.3 מיליארד דולר

יהודה שויצר

18.6.2001 / 10:03

גולפסטרים, החברה הבת של ג'נרל דיינמיקס, חתמה על שת"פ עם התעשייה האווירית לייצור המטוסים

יצרנית המטוסים גולפסטרים והתעשייה האווירית זכו בחוזה לאספקת 35 מטוסי מנהלים ליונייטד איירליינס בשווי של 1.3 מיליארד דולר. גולפסטרים, החברה הבת של ג'נרל דיינמיקס, חתמה על העסקה בסלון האווירי המתקיים כעת בלה בורג'ה שליד פאריס עם החברה הבת של יונייטד איירליינס, United BizJets - כך מדווח היום ה"וול סטריט ג'ורנל".

מהדיווח עולה כי יונייטד איירליינס תרכוש בתחילה 12 מטוסים וכן תקבל אופציה לרכישת 23 מטוסים נוספים. אספקת המטוסים תצא לפועל כבר ברבעון השני של שנת 2002.

"יום זה הוא ציון דרך מבחינתנו", אמר מנכ"ל United BizJets, סטיוארט אורן, וציין כי זוהי העסקה הגדולה הראשונה של החברה. United BizJets מציעה שירותי תעופה במטוסים פרטיים למנהלים אשר ידם אינה משגת רכישה של מטוסים כאלה.

במסיבת העיתונאים ציין מנכ"ל גולפסטרים, ביל בויסטור, כי חברתו חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם התעשייה האווירית לייצור מטוסי המנהלים G100 ו-G200. במסגרת ההסכם בין החברות תייצר התעשייה האווירית את המטוסים וגולפסטרים תתקין בהם את המנועים ומערכות הבקרה. החברות יחלקו ביניהן באופן שווה את ההכנסות ממכירת המטוסים.

לפני כשבוע הודיעה ג'נרל דיינמיקס כי השלימה את רכישת יצרנית המטוסים גלאקסי-איירוספייס מבעלת בתי המלון הייאט ומהתעשייה האווירית של ישראל. שווי העסקה - 353 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully