וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט משיקה מועדון נישה חדש בתחום התרבות

נורית שר

18.6.2001 / 10:40

המועדון מצטרף לשני מועדוני נישה נוספים של התשלובת: מועדון גורמה ויין ומועדון העסקים בשיתוף עם מלון דיוויד אינטרקונטיננטל

לאחר עשור של פעילות בתחום התרבות משיקה השבוע תשלובת ישראכרט מועדון לקוחות חדש -"זמן תרבות". החברה מגדירה את קהל היעד למועדון זה כשוחרי ונאמני תרבות.

משה לבנת, מנהל השיווק של ישראכרט, מסר בעבר כי פתיחת שוק כרטיסי האשראי לתחרות מחייבת את חברות האשראי להעניק ללקוחותיהן ערכים מוספים: "התחרות תתמקד מעתה בתחום השימושים והשירותים ללקוחות הקיימים. לשם כך התשלובת משקיעה בפתיחתם של מועדוני לקוחות ומועדוני נישה".

מועדון "זמן תרבות" מצטרף לקבוצת מועדוני הנישה החדשים של התשלובת לקהלי יעד מפולחים. שני מועדונים נוספים שהקימה התשלובת השנה הם מועדון גורמה ויין ומועדון העסקים המשותף עם מלון דיוויד אינטרקונטיננטל.

הבחירה להקים מועדון בתחום התרבות נובעת מסקרים שביצעה התשלובת, לפיהם תחום זה נמצא במקום השני בעדיפויותיהם של הלקוחות, אחרי תחום הנופש בארץ ובחו"ל. בתחום המימושים, תחום התרבות עולה למקום הראשון. כדוגמה מביאים בישראכרט את שנת 2000 בה מתוך 700 אלף מימושים, כשליש בוצעו בתחום התרבות.

המועדון החדש מקנה למצטרפים 32 הטבות מיידיות בכ-90% ממוסדות התרבות המרכזיים במדינה. הצטרפות למועדון תקנה מנוי ללא תשלום למגזין התרבות "Multi Culture". חברי המועדון יקבלו כרטיס חבר מועדון שיוצמד לכרטיס האשראי של התשלובת. בשלב מאוחר יותר יונפק לחברי המועדון כרטיס אשראי שיישא את לוגו המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully