וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת נטקום מסרה את תקציב הפרסום שלה לבאומן בר ריבנאי אקספרט

נורית שר

18.6.2001 / 13:15

היקף התקציב 500 אלף דולר לשנה; טופל עד כה בגליקמן נטלר מייזלר

קבוצת נטקום, בבעלות לוני הרציקוביץ', המונה תשע חברות בתחומי תקשורת, מחשבים ווידיאו, מסרה את תקציב הפרסום שלה, בהיקף של כחצי מיליון דולר, לבאומן בר ריבנאי אקספרט, חברה בת של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום גליקמן נטלר מייזלר.

מנהלת התקשורת השיווקית בנטקום, טלי לייבוביץ', מסרה ל-TheMarker.com כי החיבור לבאומן בר ריבנאי אקספרט נעשה באמצעות קשרים אישיים עם מיקי בר. בשלב ראשון, ועוד לפני עזיבת גליקמן נטלר מייזלר, ביקשו בנטקום את סיועם של באומן בר ריבנאי ביצירת קמפיין עיתונות למקרני סוני המשווקים על ידי AVCOM מהקבוצה. גליקמן נטלר מייזלר לא יכלו לבצע את הקמפיין כיוון שעשו עבודה דומה למותג המתחרה פיוניר.

הפרויקט הראשון שיוצא בימים אלה הביא להתקשרות הקבועה מול באומן בר ריבנאי אקספרט. במהלך השנה צפויים קמפיינים נוספים בתחום המוצרים המקצועיים של סוני וכן קמפיין תדמיתי רחב היקף לכלל קבוצת נטקום.

יסמין מרחב, מנכ"ל באומן בר ריבנאי אקספרט, מסרה כי "הטיפול בתקציב הפרסום של קבוצת נטקום הוא בהיבט הבינלאומי. קבוצת נטקום משווקת מספר חברות בינלאומיות ואחראית לפרסומן בארץ, והאתגר הוא הן בהתאמת קמפיינים לישראל והן ביצירת קמפיינים מקומיים למוצרים בינלאומיים המתאימים לדרישות השוק בישראל".

באומן בר ריבנאי אקספרט הוקמה בינואר 2000 ועוסקת בתחום ההיי-טק - גם בהיבטים שיווקים וגם בתחום משאבי האנוש שנמצא כעת בירידה. מרחב הסבירה כי בבאומן בר ריבנאי אקספרט מטפלים בתקציבים שיווקים שונים של עד חצי מיליון דולר. בין לקוחותיו האחרים של המשרד ניתן למצוא את רשת אפרופו, קומברס אינפוסיס, אינטגריטי, מחלקת גיוס והשמה של סלקום, קבוצת השמירה ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully