וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמדור רכשה את בסיס הלקוחות של חברת iScraper מהמפרק הזמני

צורי דאר

18.6.2001 / 14:27

הסכם הרכישה מותנה באישור בית המשפט ויוגש לאישורו היום; הקימה צוות מיוחד שיציע ללקוחות iScarper את מערכת ניהול הפרויקטים VIEWnet@

חברת רמדור הודיעה היום שהגיעה להסכם עם המפרק הזמני של חברת iScraper במסגרתו רכשה את בסיס הלקוחות של iScraper. רמדור תציע ללקוחות iScraper את מערכת ניהול הפרויקטים VIEWnet@, אשר פותחה על ידי החברה הבת של רמדור - VIEW Inc@.

iScraper, שהוקמה ב-1998 על ידי שאול מזור ואשר בנט, פיטרה בסוף מארס את מרבית עובדיה ונסגרה, לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים בעקבות גיוס נמוך מן הצפוי. החברה עסקה בפיתוח מערכת מבוססת אינטרנט לניהול פרויקטים בענף הבנייה ועבור פרויקטים שונים בארץ ובעולם. בחברה השקיעו סופטבנק, חברת Athena Group מארה"ב, אייפקס אירופה ואייפקס ישראל ו-Partners Israel Seed.

מרמדור נמסר כי החברה הקימה צוות מיוחד לטיפול בלקוחות iScraper, כדי להבטיח שלקוחות אלה יוכלו לבצע את המעבר למערכת VIEWnet@ בצורה מושלמת ותוך הפרעה מינימלית למהלך העבודה השוטפת.

עוד נמסר כי הסכם רכישת הלקוחות של iScraper הוא בין רמדור, המפרק הזמני של iScraper, לבין חברת בנייה ואינטרנט. ההסכם מותנה באישור בית המשפט ויוגש לאישורו היום.

מערכת VIEWnet@ היא פלטפורמה המאפשרת ניהול תהליכי הפרויקט במערכת המספקת פתרונות בתחומים של שיתוף מידע, תקשורת, תאום וניהול. המערכת פועלת בסביבת האינטרנט ומציעה מודל תפעולי המשיג החזר השקעה גבוה ללקוחות. מערכת VIEWnet@ משווקת בישראל ובאירופה.

רמדור, הנסחרת בבורסה בתל אביב, היא החברה הגדולה בישראל בתחום של ניהול פרויקטים באמצעות האינטרנט במודל ASP. על לקוחותיה בתחום זה נמנות חברות כאזורים , שיכון ובינוי , אפריקה-ישראל , פז, בנק לאומי , משרד הבריאות, גנדן ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully