וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלומון סמית ברני: מיקרוסופט עשויה לפספס תחזיות הקונצנזוס ב-1-2 ס' למניה; המניה יורדת ב-1.6%

סוכנויות הידיעות

19.6.2001 / 0:28

בית ההשקעות הוריד את תחזיות הרווח וההכנסות של ענקית התוכנה לרבעון השני בשל האטה בביקוש באירופה ובארה"ב, אך הותיר על כנה את המלצת ה"קנייה"

על רקע השמועות כי מיקרוסופט עומדת לפרסם אזהרת רווח, הוריד היום האנליסט ריצ'ארד גרדנר מבית ההשקעות סלומון סמית ברני את תחזיות הרווח של ענקית התוכנה ברבעון השני. גרדנר אמר כי החברה עשויה להחמיץ את תחזית האנליסטים הממוצעת לרווח של 42 סנט למניה ב-1-2 סנטים, ואת תחזית האנליסטים הממוצעת להכנסות של 6.46 מיליארד דולר בכמה מיליוני דולרים.

הסיבה להחמצה, לטענתו של גרדנר, היא ההאטה בביקוש מצד לקוחות גדולים בארה"ב ובאירופה. גרדנר ציין שמיקרוסופט עשויה להחמיץ את התחזיות לרבעון השלישי בשיעור דומה.

הצהרות מצד HP (היולט פאקרד) וסאן מיקרוסיסטמס לגבי האטה גלובלית הן שדירבנו את גרדנר להוריד את תחזיות הרווח וההכנסות של מיקרוסופט. התרחיש הגרוע ביותר, לדבריו, יהיה מצב בו לקוחות עסקיים ידחו הזמנות של מערכת ההפעלה חלונות 2000 ויישומי אופיס XP.

עם זאת, הותיר גרדנר ללא שינוי את המלצת ה"קנייה" שהעניק למניה באפריל, ואת מחיר היעד, שעומד על 85 דולר. הוא הסביר שהחולשה הנוכחית היא הזדמנות קנייה עבור המשקיעים, כי המוצרים החדשים והמגוונים של מיקרוסופט ימשיכו למשוך את הצרכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully