וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ CareerHarmony מסכם חצי שנת פעילות בארה"ב - סגר עסקות בהיקף של כ-10 מיליון דולר

אלי דניאל

18.6.2001 / 19:03

החברה, המוחזקת בשיעור של 34% ע"י יסקל, פיתחה מערכת לבחירה, מיון והערכה של מועמדים לעבודה; בין בעלי המניות בחברה - מנפאואר העולמית

חברת הסטארט אפ הישראלית קריר-הרמוני (CareerHarmony), המוחזקת בשיעור של כ-34.4% ע"י חברת יסקל החזקות , מסכמת בימים אלה חצי שנת פעילות בארה"ב, במהלכה סגרה החברה עסקות, הצפויות להתבצע במהלך שלוש השנים הקרובות, בהיקף כספי של כ-10 מיליון דולר.

קריר-הרמוני הוקמה בתחילת שנת 2000 במטרה לפתח מוצר בתחום מיון וניהול משאבי אנוש באמצעות האינטרנט. מאז הקמתה, פיתחה החברה מערכת לבחירה, מיון והערכה של מועמדים לעבודה ועובדי חברה.

המערכת של החברה (CHAMS - CareerHarmony-Assessment Management System) כוללת מגוון רחב של מבחני התאמה למועמדים למשרות שונות, כמו גם מבחן התאמה עצמי המיועד למחפש העבודה.

הסניף האמריקאי של החברה התמקד בששת חודשי פעילותו בשיווק ובהפצת קו מוצרי החברה ברחבי ארה"ב. הסניף האמריקאי אחראי על הקמת רשת מפיצים ושותפים עסקיים, וביסוס קשרים אסטרטגיים עם חברות שונות בשווקי הגיוס וניהול כוח האדם ומכירות ישירות, בהן גם חברת מנפאואר העולמית.

מנכ"ל קריר-הרמוני, אורי קרן, ציין כי "היקף שוק ניהול ההון האנושי בארה"ב מסתכם כיום בכ-75 מיליארד דולר לשנה, ועל פי ההערכות, היקפו של שוק זה אמור לצמוח למימדים של כ-100 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות".

קרן הוסיף כי "אחד השווקים המרכזיים אליהם הצליחה קריר-הרמוני לחדור במהלך החודשים האחרונים הוא שוק ה-Call Centers (מרכזי שירות טלפוני ללקוחות) האמריקאי, המעסיק 1% מכלל אוכלוסיית ארה"ב וכ-5% מכוח העבודה האמריקאי בכללותו".

קרן מסר כי "התחלופה בשוק זה היא גבוהה ביותר, וההערכה היא כי במהלך שנת פעילות אחת, מחליף כל מרכז שכזה את כל עובדיו...מוצר הדגל של קריר-הרמוני, ה-CHAMS, מאפשר למגייסי כוח האדם בשוק זה לזהות, למיין, להעסיק ואף לשמור על המועמדים המתאימים ביותר מתוך אוסף גדול של מועמדים, ובכך מקנה להם יתרון על פני המתחרים - הן בזמן המושקע בחיפוש והן באיכות כוח האדם שיקלטו".

יצוין כי במהלך שנת 2000 גייסה קריר-הרמוני 4.3 מיליון דולר בהנפקה פרטית לפי שווי חברה של כ-11.6 מיליון דולר (לאחר הכסף), כאשר סך של 3.5 מיליון דולר הושקע על ידי חברת מנפאואר העולמית בתמורה לכ-30% ממניות החברה, ו-800 אלף דולר הושקעו על ידי יסקל. לחברה משרדים בניו יורק ובלונדון, ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully