וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: טוקיו עברה לירידה של אחוז בסיום לנוכח דעיכת האופטימיות מהדו"ח של אורקל

דפנה מאור

19.6.2001 / 9:55

מניות הטכנולוגיה באסיה נסחרו במגמה מעורבת; מניות הכלכלה החדשה בטוקיו רשמו עליות

בורסת טוקיו עברה לירידות בשעה האחרונה של המסחר ומחקה את הרוח האופטימית שנרשמה בעקבות דו"ח טוב מהצפוי ותחזיות חיוביות של אורקל, חברת התוכנה השנייה בגודלה בעולם. עם זאת, נסגרה מניית אורקל יפאן בעלייה של 3%. מדד הניקיי ירד ב-1%. בקוריאה נרשמה מגמה דומה והעליות נמחקו לאפס בסיום המסחר. בהונג קונג נרשמת מגמה מעורבת ומדד ההאנג סנג עולה בחצי אחוז.

מניות הכלכלה החדשה שפתחו את המסחר בטוקיו בצעדים נמרצים דעכו מעט לקראת הסגירה. אורקל יפאן עלתה ב-3% לאחר שהחברה האם, אורקל העולמית, דיווחה אמש על רווח נמוך מהרבעון המקביל של 855 מיליון דולר או 15 סנט למניה, לעומת רווח של 926 מיליון דולר או 15 סנט למניה ברבעון המקביל. תחזיות האנליסטים היו לרווח של 14 סנט למניה.

הכנסות החברה היו נמוכות מהתחזיות הרשמיות והסתכמו ב-3.26 מיליארד דולר, לעומת הכנסות של 3.37 מיליארד דולר בתקופה המקבילה. האנליסטים חזו הכנסות של 3.4 מיליארד דולר. אולם הבשורות הטובות היו בתחזיות של החברה: ייתכן כי ההאטה הסתיימה, אמר סמנכ"ל הכספים של החברה.

ההתלהבות המחודשת משכה מעלה את מניית יאהו יפאן, שעלתה ב-6%, אולם החברה האם שלה, סופטבנק, ירדה ב-1%.

מגמה מעורבת נרשמה במניות הטכנולוגיה. NEC ירדה ב-0.1%, פוג'יטסו ירדה ב-2.2% וקיוסרה ב-1.4%. שארפ עלתה ב-0.2%, היטאצ'י ב-1.4%. עליות נרשמו במניות היצואניות הגדולות בעקבות ירידה בשער הין: סוני עלתה ב-1.2%.

בהונג קונג נרשמה התאוששות של חצי אחוז במדד ההאנג סנג לאחר שאיבד 6.2% בששת ימי המסחר האחרונים. מניות הסלולר רשמו עליות, במקביל לירידה במניות חברות האחזקות הגדולות.

בורסת סיאול מחקה את העליות לקראת הסיום ונסגרה ללא שינוי. מניות השבבים רשמו מגמה מעורבת, בעוד שיונדאי מוטור רשמה עלייה של 6.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully