וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה ארגון בפורמולה: תעביר השקעות בסטארט אפים למשוב מחשבים; דני גולדשטיין: נמשיך להשקיע בהיי-טק

ליאור כגן

19.6.2001 / 12:12

יו"ר פורמולה: ניהול חברות הסטארט אפ תחת משוב מחשבים יאפשר לטפל בהן באופן ממוקד ומקצועי יותר; פורמולה מגיבה בירידה של כ-3%; משוב עולה ב-1.7%

פורמולה ממשיכה לבצע תהליכי רה ארגון בקבוצה במטרה לנסות להציף ערך לבעלי המניות. היום הודיעה החברה כי תהפוך את משוב מחשבים לזרוע ההשקעות בהיי-טק של הקבוצה על ידי העברת אחזקות בחברות סטארט אפ ובחברות פרטיות מוטות יצוא, המוחזקות על ידי פורמולה וחברות אחרות מהקבוצה, למשוב מחשבים.

דני גולדשטיין, יו"ר דירקטוריון פורמולה, אמר ל-TheMarker.com כי להערכתו יציף מהלך זה את הערך של חברות הסטארט אפ הרבות שכיום מנוהלות בקבוצה באופן פחות ממוקד יחד עם השקעות בחברות תפעוליות ובשלות יותר, כגון מג'יק או פורסופט.

לדברי גולדשטיין, תעביר פורמולה אחזקות בכ-20 חברות סטארט אפ למשוב מחשבים. חברות אלה נמצאות בתחילת דרכן או בתהליך של טרום הנפקה. לדבריו, ניהול החברות הללו תחת משוב מחשבים יאפשר לטפל בהן באופן ממוקד ומקצועי יותר.

משוב מחשבים, ששמה ישונה לפורמולה ויז'ן, תממן את העסקה באג"ח אשר יועבר לפורמולה. לדברי גולדשטיין, הקבוצה תמשיך להשקיע בחברות שבפרוטפוליו וכן תבצע השקעות חדשות בתחום ההיי-טק.

פורמולה מחזיקה כיום ב-75% ממניות משוב מחשבים לאחר שביצעה מהלך של הצעת רכש שנענתה באופן חלקי. בחודשים האחרונים חילקה משוב את האחזקות בסיוון ובמג'יק כדיווידנד בעין, ובכך הכינה בעצם את הקרקע לקליטת הפעילות החדשה.

למשוב מחשבים נותרו, לאחר חלוקת הדיווידנד, אחזקות בפארדיים (7%), בבילון (26%), וואלה תקשורת (5%) ו-U-Call-Net (בשיעור של 15%). מניית פורמולה מגיבה לידיעה בירידה של כ-3%, ובכך היא משלימה ירידה של 17.5% מתחילת החודש. מנגד, משוב מחשבים עולה ב-1.7% במחזור נמוך של כ-100 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully