וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת פיצויים ראשונה בפרשת הסוס הטרויאני

ענת רואה

14.8.2005 / 12:52

משרד דפוס תובע ממשרד החקירות של צבי קרוכמל 100 אלף שקל. הנתבעים עדיין עצורים בפרשה לאחר שהוגשו נגדם כתבי אישום

תביעת פיצויים ראשונה בפרשת הסוס הטרויאני מגיעה לבית משפט השלום בתל אביב: חברת קמפוס לדפוס דיגיטלי, העוסקת בהפקת מוצרי דפוס דיגיטלי, תובעת 100 אלף שקל פיצויים מהחוקר הפרטי צבי קרוכמל, בעליו של משרד החקירות קרוכמל חקירות מיוחדות וממי ששימש כמנהל במשרד, אלכס ויינשטיין. קרוכמל וויינשטיין עדיין עצורים כיום בפרשה, לאחר שהוגשו נגדם כתבי אישום.

על פי הנטען בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד מאיר דהאן, כאשר התפוצצה פרשת הסוס הטרויאני לפני כחודשיים וחצי, הגיעו חוקרי משטרה למשרדי החברה וגילו למנהליה כי הנתבעים השתילו במחשביה את תוכנת הריגול, וכי מהמחשבים נגנב מידע עסקי סודי יקר ערך.

בתביעה נטען, כי העובדה שהנתבעים שתלו במחשבי התובעת תוכנת ריגול אינה שנויה במחלוקת והם הודו בכך בחקירתם במשטרה. עם זאת, לטענת החברה, מסרבים החוקרים הפרטיים לגלות לגורמי החקירה את זהות המזמינים. "ברור על פניו, שזהותם של המזמינים חשובה לתובעת, על מנת שהיא תוכל לנקוט בפעולות משפטיות כדי למנוע שימוש נוסף במידע הסודי שנגנב ממנה", נטען בתביעה.

החברה הגישה את תביעת הפיצויים בסכום של 100 אלף שקל, בהתבסס על סעיף בחוק המאפשר פיצוי בסכום זה בלא הוכחת נזק. זאת, נטען, מתוך שיקולי אגרה ומתוך רצון שלא לסרבל את התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully