וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו ביטוח: גידול חד של 70% ברווח הנקי ברבעון השני

עומר שרביט

16.8.2005 / 16:36

הרווח מעסקי ביטוח החיים כמעט הוכפל ל-41 מיליון שקל ברבעון השני. גידול של כ-30 מיליון שקל ברווחים מהשקעות בשוק ההון

חברת הביטוח אליהו, שבבעלות שלמה אליהו, מציגה במחצית הראשונה של השנה שיפור חד ברווחיה מעסקי ביטוח ובשורה התחתונה. החברה רשמה ברבעון השני גידול של חד של 70% ברווח הנקי לרמה של 27.5 מיליון שקל.

עיקר התרומה לרווח הנקי הגיעה מעסקי ביטוח החיים, שרווחיהם כמעט הוכפלו לרמה של 41 מיליון שקל. בניגוד לכלל ביטוח, שחוותה הרעה בפעילות הליבה שלה, באליהו סך הרווחים מעסקי הביטוח דווקא גדלו ברבעון השני ב-70% לרמה של כ-49 מיליון שקל.

אליהו נהנתה במחצית הראשונה של השנה מהגיאות בשוק ההון, שהניבה תשואות נאות מהשקעות וכתוצאה מכך החברה רשמה רווח של 20 מיליון שקל בפעילות ביטוח רכב ורכוש - זאת, לעומת הפסד של 5 מיליון שקל בתקופה המקבילה. פעילות פיננסית נוספת שתרמה לרווחיות ושלא נכללת בעסקי הביטוח, הניבה רווח של כ-15 מיליון שקל מתחילת השנה, לעומת רווח של 800 אלף שקל בלבד בתקופה המקבילה.

שלמה אליהו עלה לכותרות לא מעט בהקשר לרכישה אפשרית של גרעין השליטה בבנק , שיוצע למכירה עוד השנה כפי שמבטיחים באוצר. נכון להיום, אליהו מחזיק ב-9.9% ממניות הבנק, בשווי של 1.8 מיליארד שקל. בנוסף, הוא שותף עם משפחות לובינסקי ולנדאו בבנק אגוד ושווי אחזקותיו בבנק - 27% - מסתכמות בכ-213 מיליון שקל.

בין שיתמודד על גרעין השיטה בלאומי או לא, אליהו יכול בינתיים להתגאות ברווחים מעסקי הביטוח, שצמחו מתחילת השנה ב-33% לרמה של 112 מיליון שקל. בשורה התחתונה, הרווח הנקי של אליהו הסתכם ב-70 מיליון שקל, ביחס ל-44 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully