וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת חיפה כימיקלים מעניקה לפורשיה ייעוץ מס ופיצויים מוגדלים

עינב בן יהודה

20.6.2001 / 11:36

לפני כמה ימים נחתם הסכם עבודה קיבוצי במסגרתו הוחלט על פרישת 70 מתוך כ-450 העובדים; במסגרת הסכם בין ההנהלה לעובדים, יכולים הפורשים להשתתף בסדנאות תמיכה

כ-70 פורשי חיפה כימיקלים ערכו במהלך השבוע סבב פגישות אישיות לצורך קבלת ייעוץ מס בעת פרישה, עם צוות חברת מאוזן המתמחה בייעוץ פנסיוני. ב-13 ביוני נחתם הסכם עבודה קיבוצי במסגרתו הוחלט על פרישתם של 70 מתוך כ-450 עובדי החברה. הפורשים העוסקו בכל מחלקות החברה.

יוסי שפירא, סמנכ"ל משאבי האנוש בחברה, ציין כי בנוסף לייעוץ המס מקבלים הפורשים פיצויים מוגדלים, עזרה באיתור מקום עבודה חדש וסיוע המתבסס על צרכיו האישיים של כל עובד. "אנחנו מאפשרים לעובדים המעוניינים בכך להשתלב בסדנאות תמיכה, שיסייעו להם להתמודד עם הפיטורים", הוא מוסיף.

ייעוץ המס שהוענק לעובדים התמקד במיסוי כספי הפיצויים והפנסיה אותם הם מקבלים עם פרישתם מהחברה. כ-20 מבין העובדים פורשים לפנסיה מוקדמת, והיתר פורשים במסלול פיצויים.

מערך הייעוץ לכל 70 העובדים נעשה באמצעות תוכנת מחשב ייחודית שפותחה על ידי צוות חברת מאוזן. תוכנה זו מאפשרת לכל עובד לקבל ניתוח כלכלי מדויק של כל אפשרויות המיסוי בגין מענקי הפרישה והפנסיה. זאת, במטרה להבטיח שהעובד יקבל את הפדיון האופטימלי וסכום הנטו המקסימלי, מתוך הסכומים העומדים לרשותו. כמו כן, תוכנה זו מאפשרת לכל עובד לקבל באופן מיידי תמונה מלאה לגבי זכויותיו לקבלת דמי אבטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully