וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמלד: הוגשה לבית המשפט תובענה ייצוגית נגד החברה ומנהלה מוטי מנשה

אלי דניאל

20.6.2001 / 13:29

התובעים, עמית מנור ויוקי שמש, טוענים כי בשל אי פרסום דו"חות החברה לשנת 2000 הושעה המסחר במניותיה ונגרם להם נזק כספי

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה הבוקר תובענה ייצוגית, ובקשה לאשר אותה כזו, כנגד החברה הבורסאית א.מ.ל.ד חברה להשקעות ומנהלה מוטי מנשה. מגישי התובענה, עמית מנור ויוקי שמש, עורכי דין במקצועם, טוענים כי לבעלי המניות של החברה נגרם נזק כתוצאה מכך שאמלד הפרה את האמור החוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968.

לטענת השניים, החברה לא עמדה במועד האחרון לפרסום דו"חותיה הכספיים לשנת 2000, וגם ארכה בת חודש ימים שניתנה לה ע"י הבורסה לניירות ערך לא נוצלה. בשל כך, טוענים מנור ושמש, הושעה המסחר במניות החברה החל מיום ה-1 במאי 2001. התובעים מציינים כי החברה לא הגישה עדיין גם את דו"חותיה לרבעון הראשון של שנת 2001, אולם בגין צעד זה, לא ננקטה ע"י הבורסה כל סנקציה.

לטענת התובעים, המחזיקים ב-8 מניות רגילות של אמלד, הם פנו למנהל החברה, מוטי מנשה, בבקשה להודיעם מהי הסיבה לעיכוב בהגשת הדו"חות, אולם פנייתם לא זכתה לכל מענה. עוד טוענים התובעים כי מנשה, המכהן כמנהל ודירקטור בחברה, אחראי גם הוא לעיכוב בהגשת הדו"חות.

מנור ושמש טוענים כי הנזק שנגרם לבעלי המניות של החברה שווה להפרש בין המחיר בו רכש כל בעל מניות את מניותיו, לבין מחיר המניה במועד השעיית המסחר.

(ת.א. 2009/01, בש"א 13977/01).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully