וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנים של ישראל 10 ושל חברת החדשות של הערוץ ישודרו בפורטל האינטרנט וואלה

בועז גריילסמר

17.8.2005 / 11:52

בין התוכניות: הבוקר עם לינוי בר-גפן ואברי גלעד, לונדון וקירשנבאום, החדשות המרכזיות והיום שהיה; בפורטל וואלה ישנם מדי יום כ-700,000 גולשים שונים וכ-3.5 מיליון גולשים שונים בחודש



ערב ההתנתקות - וואלה, ערוץ ישראל 10 וחברת החדשות שלו מודיעים על הסכם לשידור תכנים של הערוץ בפורטל. בין התוכניות: הבוקר עם לינוי בר-גפן ואברי גלעד, לונדון וקירשנבאום, החדשות המרכזיות והיום שהיה. כמו כן, במהלך תקופת ההתנתקות, בהתאם למתרחש, יועלו חדשות מתפרצות וכן תשודר התוכנית של מיקי חיימוביץ' ותוכניות נוספות.



במסגרת זו, תספק וואלה לגולשיה מגוון עשיר של תכנים משולבי וידאו ב-LIVE ובשיטת ה-ON DEMAND. שיתוף פעולה זה הינו נדבך משמעותי נוסף בדרך בה וואלה מובילה שילוב קטעי וידאו איכותיים באתר האינטרנט שלה.



אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה: זהו חיבור מצויין, בייחוד בתקופה זו, בין עוצמת החשיפה באינטרנט לבין התכנים החדשותיים האיכותיים של ישראל 10, המיוצרים על ידי העיתונאים והעורכים המובילים בישראל".



ניר למפרט, מנכ"ל ערוץ 10, אמר כי "פורטל וואלה מהווה פלטפורמה יעילה ונוחה להתעדכנות במהלך היום ובזמן העבודה, במתרחש בארץ בכלל ובהתנתקות בפרט. אנו רואים בכך שירות נוסף לצופינו הנאמנים ולגולשי האינטרנט בכלל".



יש לציין כי בפורטל וואלה ישנם מדי יום כ-700,000 גולשים שונים וכ-3.5 מיליון גולשים שונים בחודש.



וואלה ו-TheMarker שייכים לקבוצת הארץ


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully