וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקטרוניקס קיבלה הזמנה בשווי 700 אלף דולר לאספקת מערכות כיבוי אש לרכבי ההאמר של צבא ארה"ב

טל לוי

17.8.2005 / 12:07

מניית החברה מגיבה בעלייה של 6%; ספקטרוניקס השלימה אתמול גיוס הון בסך 36 מיליון שקל; מנכ"ל החברה: "אנו נערכים להאצת הפעילות וכושר הייצור ומכאן הצורך שלנו במזומנים"



, הפועלת בתחום המערכות לגילוי אש וגזים מסוכנים, ונמצאת בשליטת משפחת ספקטור, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה בהיקף של 700 אלף דולר מצבא ארה"ב. ההזמנה היא להתאמה, ניסוי ואספקה של מערכות כיבוי אש ושיכוך התפוצצויות לרכב קרבי מסוג האמר והיא תסופק באמצעות שיתוף פעולה של ספקטרוניקס עם Meggitt.



מדובר במערכות המיועדות להגנה על כלי הרכב והלוחמים מפני סיכוני אש ופיצוץ אדי דלק והן נרכשות במסגרת הפעילות למיגון לוחמים אותה מבצע צבא ארה"ב בנוהל מקוצר. הניסויים יסתיימו עד תחילת 2006 במטרה לאפשר הצטיידות מהירה.



מנכ"ל ספקטרוניקס, יחיאל ספקטור, מסביר כי ההזמנה היא בשיתוף פעולה עם מג'יט אירוספייס, חברה בת של Meggitt, הנסחרת לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר. ואולם רוב התמורה תיזקף לזכות ספקטרוניקס המספקת את הטכנולוגיה, תמיכה טכנית וחלק מהייצור.



"מג'יט מספקת מערכות גילוי אש במטוסים, בעיקר במטוסי איירבוס ובואינג", אומר ספקטור. "החברה חיפשה דרך להשתלב גם בשוק היבשתי ומכאן נולד שיתוף הפעולה בינם לבין ספקטרוניקס. לספקטרוניקס יש את הניסיון והטכנולוגיה ושיתוף הפעולה יקנה לנו כושר ייצור מוגבר אולם גם יגדיל את תחום המחקר והפיתוח מאחר שלמג'יט יש צוות מהנדסים ומפתחים".



צבא ארה"ב מפעיל כ-15 אלף רכבי שטח מסוג האמר, אומר ספקטור, "ומכאן שפוטנציאל ההזמנות העתידי כתוצאה מהניסויים גדול".



ספקטרוניקס דיווח ברבעון הראשון של 2005 על עלייה של 23% בהכנסותיה ל-23 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה עלה ב-23% ל-6.8 מיליון שקל. אתמול, השלימה החברה גיוס של 36 מיליון שקל וספקטור אומר כי החברה נערכת להאצת פעילות ומכאן הצורך שלה במזומנים.



ספקטרוניקס נסחרת לפי שווי של 96 מיליון שקל. מניית החברה השלימה מתחילת השנה עלייה של 22.5%. בשעה זו עולה מניית החברה ב-6%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully