וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גו-לייט השלימה גיוס של 8.5 מיליון דולר

הארץ

20.6.2001 / 7:39

עם המשקיעים נמנים קרן STI של בני שטיינמץ, דויטשה בנק, אלכס בראון, חברת IDC וסטארט אפ פקטורי

מאת דבי קאופמן

קרן ההון סיכון סטארט-אפ פאקטורי (Startupfactory) מימשה אופציה להשקעה של מיליון דולר בחברת גו-לייט (GOU Lite) מהרצליה, במסגרת גיוס פרטי בהיקף של 8.5 מיליון דולר שאותו ביצעה בששת החודשים האחרונים.

עם המשקיעים נמנים קרן STI של בני שטיינמץ, שהשקיעה 3 מיליון דולר לפי שווי חברה של 13 מיליון דולר אחרי הכסף; דויטשה בנק ואלכס בראון שהשקיעו ביחד 3 מיליון דולר, חברת IDC שהשקיעה 300 אלף דולר וסטארט-אפ פקטורי שהשקיעה 1.5 מיליון דולר עם אופציה להשקיע מיליון דולר נוספים.

גו-לייט הוקמה ב-98' על ידי שלושה יזמים: האחים עופר, אורי כנרות וגלעד לדרר - שלושתם בוגרי תלפיות. החברה פיתחה את טכנולוגיית Translation Measurment Optical המאפשרת לבצע מדידה מרחבית של תנועות, וזאת באמצעות קרן לייזר המתפצלת לקרניים רבות שניתן למדוד את כיוונן בדיוק של חצי מילימטר. החברה מיישמת את הטכנולוגיה בעט המתרגם את תנועות הכותב למידע המשודר לטלפונים סלולריים ולמחשבי כף יד.

מנהל הכספים בחברה, אראל פופל, אמר שבשלב הראשון החברה תייצר עטי כתיבה חוטיים - ולאחר מכן אלחוטיים. יישום נוסף של הטכנולוגיה הוא התקן לטלפונים סלולריים שיאפשר אינטראקציה עם המסך. לדברי פופל, מדובר בחיישן בגודל של 3-2 מ"מ, שיאפשר תנועה חופשית וקלה בצגים הסלולריים. בחברה מתכננים להוציא מוצרים לשוק כבר בסוף 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully