וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבר תיירות ונופש עולה בקמפיין למיצוב מחדש של החברה

TheMarker.com שירות

20.6.2001 / 14:36

תציג עצמה כחברה המספקת שירותי תיירות הן בארץ והן בחו"ל; עלות הקמפיין כ-2 מיליון שקל באמצעות צרפתי שטרנשוס זמיר

חברת צבר תיירות ונופש מעלה היום קמפיין למיצוב מחדש של החברה כחברה המספקת שירותי תיירות בארץ כמו גם בחו"ל.

החברה השלימה בימים אלו את איחוד מערכי ההזמנות לתיירות פנים ותיירות, ובקמפיין החדש ממתגת את מספר הטלפון החדש של החברה להזמנות. מסע הפרסום יעלה תחת הסיסמה: "גם בארץ גם בחו"ל, כל חופשה שתבחר - צבר: 600-500-700-1".

משרד הפרסום צרפתי שטרנשוס זמיר אחראי להפקת הקמפיין והוא כולל תשדירי טלוויזיה ורדיו ומודעות בעיתונות. היקף ההשקעה הכולל בקמפיין כ-2 מיליון שקל. תשדירי הטלוויזיה כוללים 2 סרטוני אנימציה, האחד לתיירות פנים והשני לתיירות חוץ.

גבי סלוב, מנהל השיווק בצבר תיירות ונופש מסר: "ההחלטה לצאת במיצוב חדש לחברה, באה בעקבות שינוי מהותי שחל בשנים האחרונות בהרגלי הנופש של הישראלים. ממחקרים שערכה צבר עולה, כי מרבית הישראלים מחליטים לצאת לחופשה, ורק לאחר מכן מתלבטים אם לנפוש בארץ או בחו"ל. זאת, משום שלפעמים אין הבדלי מחיר בין שתי ההחלטות".

לדבריו, ההחלטה למתג את שירותי החברה תחת מספר טלפון אחד התקבלה לאחר שנמצא כי מספר טלפון מוביל הוכיח עצמו כמשפיע על זכירות ומניע צרכנים לפעולה וכי הקונספט הוכיח עצמו בקרב חברות לשירות ישיר ובעיקר בקרב חברות לביטוח ישיר.

צבר נמצאת בבעלות המילניום השלישי - חברה ציבורית, הנמצאת בבעלות עזרא הראל וחברת גנדן.

קרדיטים: מנהל קריאטיבי ראשי: ורד צימרמן, סופרוויזר: אבשה שילן, תקציבאי: זוהר לסטר, ארט דיירקטור: ורד רשף, קופירייטר: מיכאל מור יוסף, הפקה - ענת סמואל ולירון בן חור, במאי ומאייר אנימציה: חנן קמינסקי, מוסיקה: סינגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully