וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מגזר האנרגיה רשם ירידות על רקע הנפילה במחירי הנפט אתמול; מדד הקוספי בסיאול ירד ב-1.9%

ליאון איצקר

18.8.2005 / 10:06

מדד הניקיי בטוקיו עלה ב-0.3%; פטרוצ'יינה, חברת הנפט הגדולה בסין, ירדה ב-3.7% בהונג קונג; סמסונג אלקטרוניקס ירדה ב-3%; יצרנית השבבים הייניקס סמיקונדקטור איבדה 2.7%



המניות של חברות האנרגיה האסייתיות רשמו ירידות על רקע הנפילה במחירי הנפט אתמול. מדד הניקיי בטוקיו נסגר בעלייה קלה של 0.3%. מנגד, מדד הקוספי בסיאול רשם ירידה של 1.9% ומדד ההאנג סנג בהונג קונג איבד 0.5%.



מחיר הנפט נפל אתמול ביותר מ-4%, על רקע עלייה במלאי הנפט הגולמי בארה"ב בשבוע שעבר. החוזים על הנפט הגולמי למסירה בספטמבר נסגרו במחיר של 63.25 דולר לחבית, ירידה של 2.83 דולרים, במסחר בבורסת הסחורות של ניו יורק. כעת נסחרים החוזים לספטמבר ב-63.23, ירידה של 2 סנט, במסחר שלאחר הסגירה בניו יורק.



ירידות נרשמו במגזר האנרגיה האסייתי: פטרוצ'יינה, חברת הנפט הגדולה בסין, יורדת ב-3.7% בהונג קונג; אינפקס (Inpex), יצרנית הנפט הגדולה ביפאן, ירדה ב-1.8%; וודסייד פטרוליום, חברת הנפט השנייה בגודלה באוסטרליה, איבדה 2.2%.



סמסונג אלקטרוניקס ירדה ב-3% בסיאול; יצרנית השבבים הקוריאנית הייניקס סמיקונדקטור, ירדה ב-2.7%; יונדאי מוטור, יצרנית הרכב הגדולה בדרום קוריאה, איבדה 2.1%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully