וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על משדרגת את רומנו לפנטום: יהיה זכאי למענק כספי בשווי של כ-1.5 מיליון דולר ברוטו

יורם גביזון

18.8.2005 / 10:33

הסכם השכר של מנכ"ל אל על קובע גם פיצויי פיטורים של 200%, מענק הסתגלות של 6 עד 18 חודשים ומענק שנתי של 0.7%-1% מהרווח הנקי של החברה



חיים רומנו נחשב בעבר מועמד לתפוס את מקומו של עמיקם כהן כמנכ"ל חברת פרטנר. כהן לא פרש בסופו של דבר, ורומנו העדיף לחפש את האתגר הניהולי הבא באל על.



נסחרת בשווי שוק של 5.8 מיליארד שקל - כמעט פי 4 משווייה של חברת התעופה המובילה במדינה, ובכל זאת, גם ב זכה רומנו לתגמול נדיב. הסכם השכר של רומנו, שתוקפו ממארס 2005, קובע פיצויי פיטורים של 200%. כמו כן יקבל רומנו מענק הסתגלות של 6 חודשי שכר במקרה של פרישה מהתפקיד, מענק שיגדל ל-18 חודשים במקרה של פיטורים.



רומנו יקבל מענק שנתי שבין 0.7% מהרווח הנקי של החברה מעל 10 מיליון דולר לבין 1% על רווח נקי של יותר מ-40 מיליון דולר. המנכ"ל יקבל תוכנית אופציות מסוג פנטום לתקופת הכשרה של 4 שנים, שעל פיה יהיה זכאי למענק כספי שיחושב על בסיס של 3.25 מיליון מניות במחיר מימוש של 2.21 שקלים למניה. שווי ההטבה ברוטו של תוכנית האופציות, בהתאם לכללי החישוב של הבורסה, נכון למועד תחילת העסקתו של המנכ"ל, נאמד ב-1.5 מיליון דולר, כשכל חבות המס בגין שווי ההטבה יחול על רומנו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully