וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו תשיק את הגיים-בוי מיקרו בספטמבר

רויטרס

18.8.2005 / 16:48

המשחק, שגודלו כטלפון סלולרי, יימכר ב-100 דולר בארה"ב; יעד המכירות: 4 מיליון יחידות



יצרנית משחקי הווידיאו היפאנית נינטנדו הודיעה כי תשיק את המשחק החדש שלה, הגיים-בוי מיקרו, שגודלו כטלפון סלולרי, ביפאן ב-13 בספטמבר ובארה"ב ב-19 בספטמבר. החברה מרחיבה את היצע המשחקים הניידים שלה כדי לקזז את הירידה במכירות הגיים-קיוב, המתחרה בסוני פלייסטיישן ובאקס-בוקס של מיקרוסופט.



גיים בוי מיקרו, שמחירו ביפאן יהיה 109 דולר ובארה"ב 99.99 דולר, מכיל מסך של 2 אינץ' ומגיע בארבעה צבעים - שחור, כסף, כחול או סגול, אמרה החברה. גודלו של הגיים בוי מיקרו הוא 4 אינץ' ברוחב (10 ס"מ), אורכו 2 אינץ' (5 ס"מ), ועוביו 1.75 ס"מ. המשחק שוקל 90 גרם, והוא קטן יותר מגיים בוי אדוונס SP, שמחירו זהה. המשחק יימכר עם שלושה מגינים שונים שניתן להחליפם להתאמה אישית, ומיועדים להגן על המסך.



נינטנדו קבעה יעד מכירות של 4 מיליון יחידות עד מארס 2006, ומתכננת להתחיל למכור את הגיים בוי מיקרו באירופה ב-4 בנובמבר, לפי סוכנות הידיעות היפאנית קיודו. במוצר החדש ניתן יהיה לשחק את כל משחקי הגיים בוי אדוונס, הכוללים יותר מ-700 כותרים.



נינטנדו אמרה במאי כי הרווח הנקי שלה זינק ל-794 מיליון דולר בשנת הכספים האחרונה, בזכות מכירות הנינטנדו DS הנייד (בעל מסך כפול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully