וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהמן ברדרס הוריד את תחזיות הרווח של יצרניות השבבים אינטל ו-AMD

TheMarker.com כתב

20.6.2001 / 18:20

התבסס על ההידרדרות בביקוש ל-PC, מלחמת מחירים ברוטלית בענף ונפילה במחירי שבבי הפלאש

האנליסט דן ניילס מליהמן ברדרס הוריד את תחזיות הרווח של אינטל ו-AMD (סימול AMD), ובכך שפך מים קרים על התקוות כי הביקוש הנחלש למחשבים אישיים הגיע לתחתית.

בדו"ח שהוציא בבוקר כתב ניילס כי הוא מוריד את תחזיות הרווח "בהתבסס על ההידרדרות המתמשכת בביקוש למחשבים אישיים, מלחמת מחירים ברוטלית בענף המעבדים למחשבים ונפילה חדה במחירי שבבי הפלאש".

ניילס הוריד את תחזיות הרווח של אינטל ב-2001 ל-51 סנט למניה, מ-55 סנט למניה, והוריד את תחזיותיו ל-2002 ב-3 סנט ל-67 סנט למניה. האנליסט הוריד את תחזיות הרווח של AMD ל-1.2 דולר למניה בשנת 2001 מ-1.25 דולר למניה, והוריד את תחזיות השנה הבאה ל-1.4 דולר מ-1.45 דולר למניה.

האנליסט אמר כי מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט , חלונות XP, תפגע בביקוש למחשבים מתקדמים ברבעון השלישי, וכי ירידות בשערי החליפין של מטבעות אירופיים ואסיאתיים יפגעו בביקוש.

"אנחנו ממשיכים לראות את מגזר המחשבים האישיים והשבבים באור שלישי ומאמינים כי יש עדיין סיכון בהערכות הרווחים ומחירי המניות שלהם", כתב ניילס. כמה יצרניות PC ספגו הורדת תחזיות הבוקר מידי האנליסט ריצ'רד גרדנר מסלומון סמית בארני, וגולדמן סאקס הוריד את התחזיות לכמה יצרניות שבבים.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully