וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלנית כרמון תגייס בחודשים הקרובים עשרות עובדים חדשים

עינב בן יהודה

21.8.2005 / 11:48

החברה מעניקה בונוס לעובדיה המגייסים חברים לתפקידים בחברה; על איוש תפקידים מסוימים תעניק החברה לעובדים שגייסו חברים בונוס בגובה 5,000 שקל



כלנית כרמון תגייס בחודשים הקרובים עשרות עובדים חדשים. החברה - המתמחה בהקמה וניהול של מרכזי תמיכה, פיתוח, פתרונות ואינטגרציה בסביבת מיקרוסופט - מעסיקה כיום כ-500 עובדים.



החברה מתמקדת בעיקר בגיוס אנשי פיתוח, אנשי system, מנהלי רשתות, תומכי Helpdesk ותומכי אינטרנט. עיקר הקליטה הינה במסגרת הרחבת הפעילות במרכזי התמיכה הטכניים של החברה, אך ד"ר יובל כרמון, מנכ"ל כלנית כרמון, מציין כי הצמיחה בפעילות החברה באה לידי ביטוי בכל תחומי פעילותהף "זכינו לאחרונה במספר פרויקטים גדולים בארץ ובעולם, הדורשים מומחי IT, מומחי פיתוח ותומכים ממגוון תחומים".



מנהלת משאבי האנוש של החברה, יעל רוזנברג, מציינת כי החברה מעניקה בונוס של 1,500 שקל לעובדים שגייסו את חבריהם, לעבודה בחברה בתחום התמיכה הטכנית. במקביל, בעקבות הצורך באנשי פיתוח, יצאה החברה בקמפיין דרושים בעיתונות ל-Pronet, חברה בת של כלנית כרמון העוסקת בתחום התוכנה והפיתוח. במסגרת זו תעניק החברה בונוס של 5,000 שקל לכל עובד שיגייס לחברה אנשי פיתוח ותוכניתנים מנוסים.



החברה, שבשליטת שמואל בן טוב, דיווחה לאחרונה על רבעון שישי ברציפות בו היא רושמת רווחים, וזאת לאחר 9 חודשים של הפסדים, לאחר תוכנית הבראה שיישמה. במחצית הראשונה של 2005 דיווחה החברה על הכנסות של 31 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 28 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח של החברה עמד על כ-1.32 מיליון שקל לעומת רווח של כ-661 אלף שקל בתקופה המקבילה.



עם השלמת גיוס של כ-20 מיליון שקל מבעלי המניות ומבנק לאומי, עמד ההון העצמי של החברה על כ-4.2 מיליון שקל, לעומת הון עצמי שלילי של כ-17.8 מיליון שקל בתום 2004. כתוצאה - הועברו מניות החברה מרשימת השימור, והיא חזרה להסחר בבורסה בתל אביב ברשימה הרגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully