וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IBM ישראל גברה על EDS במכרז מחשוב בהיקף 11 מיליון דולר במשרד הבינוי והשיכון

צורי דאר

21.8.2005 / 12:28

העסקה היא ל-5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות, והיא כוללת חידוש מערך המחשוב של המשרד, שדרוג שרתים, ואספקת כ-1,000 תחנות עבודה, מדפסות וציוד תקשורת



חברת IBM ישראל זכתה במכרז לניהול תשתיות המחשוב של משרד הבינוי והשיכון, בעסקת מיקור חוץ לחמש שנים. שווי העסקה מוערך בכ-50 מיליון שקל (כ-11 מיליון דולר) והיא תכלול אופציה להארכת תקופת החוזה בחמש שנים נוספות, בהיקף כספי דומה.



העסקה כוללת חידוש מערך המחשוב של המשרד, שדרוג של שרתים, אספקת כ-1,000 תחנות עבודה, מדפסות וציוד תקשורת. לאחר שדרוג מערך המחשוב של המשרד, תמשיך יבמ לתחזק ולתפעל את תשתיות המחשוב של משרד הבינוי והשיכון.



החברה מסרה כי בשלב האחרון של המכרז גברה על הצעה מתחרה של חברת EDS. עד כה, רכש המשרד את השירותים הללו מחברות כ-EDS, אלעד מערכות וטלדור. בעקבות זכיית IBM במכרז, צפויים מרבית העובדים המספקים כיום את השירותים האלה למשרד, להיקלט בה.



IBM מנהלת כיום במיקור חוץ את מערכי המחשוב בשירות התעסוקה ובבתי המשפט. יהושע בקולה, מנכ"ל IBM גלובל סרוויסס, קבע כי העסקה במשרד הבינוי והשיכון יכולה להוות אבן בוחן ליישום שיטת מיקור החוץ במשרדי ממשלה נוספים, ובמיוחד במשרדים הגדולים, הנשענים על מערכות מיינפריים ומפעילים תשתיות מורכבות המשלבות מגוון רחב של שרתים וציוד תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully