וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנונית ביוטכנולוגיה ראשונה בתל אביב: קמהדע השלימה בהצלחה המכרז המוסדי לגיוס של 30 מיליון שקל

נתן שבע

21.8.2005 / 13:10

החברה הבטיחה גיוס של 60% מסך ההנפקה בחבילה שכללה מניות ואופציות ללא תמורה לפי שווי של כ-83 מיליון שקל לפני הכסף; את ההנפקה מובילה חברת החיתום פועלים אי.בי.אי



חברת הביוטכנולוגיה קמהדע פרצה ביום רביעי האחרון מחסום חדש בשוק ההון המקומי, עת השלימה את השלב המוסדי במהלך הנפקה ראשונה של מניות (IPO) בהיקף של כ-30 מיליון שקל, שהיא מתכוונת לבצע בבורסה בתל אביב.



החברה הבטיחה גיוס של 60% מסך ההנפקה, בחבילה שכללה מניות ואופציות ללא תמורה במחיר של 320 שקל לחבילה - כלומר 16 שקל למניה, בחבילה שכללה 20 מניות. לאור הביקושים הגדילה החברה את היקף חלקם של המוסדיים בהנפקה ממחצית לעשרה אחוזים נוספים.



המכרז לציבור בהנפקה, שמתבצע בשווי של כ-83 מיליון לחברה לפני הכסף, ייערך ביום חמישי ולאחריו תחל החברה להיסחר בבורסה ותהפוך לחברת הביוטכנולוגיה הראשונה שהשלימה גיוס מהמשקיעים המוסדיים הישראלים. את הנפקת החברה מובילה פועלים אי.בי.אי.



קמהדע עוסקת בייצור תרופות מפלזמה לשימושים קריטיים. המוצר העיקרי שהחברה מפתחת ומייצרת היא תרופה לטיפול במחלת ריאות תורשתית, הנגרמת כתוצאה מחיסרון מולד בחלבון אלפא 1.



חברת קמהדע הוקמה ב-1990 והיא מעסיקה היום כ-115 עובדים. לחברה מכירות שנתיות בסך של כ-10 מיליון דולר ממכירת מוצרים קיימים פרי פיתוחה ומוצרים של חברות בינלאומיות שהחברה מייצגת בארץ. החברה סיימה את 2004 ברווח נקי של כ-7 מיליון שקל ואת הרבעון הראשון של 2005 ברווח של כ-6 מיליון שקל וזאת בזכות הכנסות חד פעמיות שנוצרו לחברה כתוצאה מסיום התקשרות עם הצלב האדום האמריקאי.



בעקבות ההצלחה בהנפקה של קמהדע מתכננים בפועלים אי.בי.אי להמשיך ולהביא למוסדיים המקומיים חברות ביוטכנולוגיה נוספות. החברה הבאה בתור לגיוס, אשר מעוררת היום עניין בקרב המשקיעים בבורסה, היא חברת הציוד הרפואי טופספין אשר מפתחת צנתר לב תוך עורקי אשר אמור לאפשר לזהות ולטפל בהצרויות עורקים העלולות לגרום להתקפי לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully