וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה נוספת לארית: תפתח מרעומים עבור 2 חברות מהתעשייה הבטחונית בהיקף של מיליון שקל

טל לוי

21.8.2005 / 15:25

ההזמנה התקבלה בידי רשף טכנולוגיות המוחזקת 90% בידי ארית; לפני כחודש הודיעה החברה כי היא במו"מ לקראת קבלת הזמנה בהיקף של 42 מ' ש' ממערכת הביטחון למרעום ה"כלנית" החדש שפיתחה



יצרנית המרעומים הודיעה היום כי החברה הבת (90%), רשף טכנולוגיות, קיבלה משתי חברות מהתעשייה הבטחונית המקומית הזמנות לפיתוח מרעומים בהיקף של מיליון שקל.



ארית הודיעה בחודשים האחרונים על קבלת מספר הזמנות. בין היתר, הודיעה החברה לפני כחודש כי היא מנהלת מו"מ לקראת קבלת הזמנה בהיקף של 42 מיליון שקל ממערכת הביטחון למרעום ה"כלנית" החדש שפיתחה רשף טכנולוגיות. מדובר במרעום המיועד להרכבה על רקטות כתף ולשימוש בייחוד בלוחמה בשטח בנוי.



שבוע לפני כן הודיעה ארית, הנשלטת בידי שמואל מאירסון ורן אקהאוס, על הפסקת המו"מ בינה לבין סטארנייט, חברה בטחונית קטנה אחרת בשליטת מוטי סלומון. סטארנייט היתה אמורה לקבל לידיה 80% מארית תמורת העברת פעילותה בתחום פיתוח מערכות לראיית לילה וגיוס של 60 מיליון שקל באג"ח להמרה.



ארית נסחרת לפי שווי 34 מיליון שקל, והיא מחזיקה גם ב-100% מאמקורם הפועלת בתחום האלקטרואופטיקה וב-סי.טי.אס (51%), המפתחת מערכות אימון העושות שימוש בלייזר מופעל בשליטה מרחוק, לצורך סימון מטרות וקבלת משוב מיידי על הפגיעות. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2005 עם הכנסות של 6.3 מיליון שקל ורווח נקי של 420 אלף שקל, לעומת הפסד של 900 אלף שקל בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully