וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הרשות השנייה: המועצה תקפיד על עמידת הזכיינים במחויבויותיהם, תוך הבנה שמדובר בערוצים מסחריים

בועז גריילסמר

22.8.2005 / 11:43

ישיבתה הראשונה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו החדשה, התקיימה אתמול; שרת התקשורת דליה איציק, ציינה כי היא תומכת בהמשך קיומו של ערוץ 10



ישיבתה הראשונה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו החדשה, התקיימה אתמול. שרת התקשורת דליה איציק, ציינה במהלך הישיבה, כי היא תומכת בהמשך קיומו של ערוץ 10 בכפוף לקיום המחויבויות שלו ובישרה למועצה על הקמת קרן לעידוד יוצרים צעירים בסך 30 מיליון שקל מכספי הביד של מכרז ערוץ 2.



השרה הוסיפה, כי "חברי המועצה מהווים שילוב מעניין ורב תרבותי של החברה הישראלית. לטלוויזיה יש מקום מרכזי ומיוחד בחברה שלנו ועל חברי המועצה מוטלת האחריות הציבורית למצוא את השביל המאוזן בין כוחות השוק לרגולציה הנדרשת".



נורית דאבוש, מ"מ יו"ר מועצת הרשות השנייה, ציינה כי: "המטרה של המועצה החדשה היא להפוך את המסך המכרזי למסך שגרתי. אחד מתפקידי המועצה, הוא להקפיד על עמידת הזכיינים במחויבויות שלהם, תוך הבנה שמדובר בערוצים מסחריים שצריכים להרוויח. המשימות הנוספות הן המשך שמירה על היצירה הישראלית וטיפוחה, המשך קיום ערוץ 10 תוך עמידה במחויבויות, בחינת משמעויות כניסת הרדיו הדיגיטלי-לוויני והשפעתו על הרדיו האזורי, ומימוש 'ברית המועצות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully