וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינץ מכרה את פעילות ההפצה של מוצרי היינץ בישראל לחברת דיפלומט

סיון קלינגבייל

22.8.2005 / 12:08

כך נודע ל-TheMarker; המכירה כוללת גם את המרכז הלוגיסטי של פוד ליין אותו תנסה, ככל הנראה, דיפלומט להשכיר לצד שלישי; מפעל שקדיה בבעלות היינץ-רמדיה עדיין לא נמכר



היינץ ודיפלומט חתמו על הסכם למכירת פעילות השיווק וההפצה של רטבי היינץ בישראל לדיפלומט. כך נודע ל-TheMarker. פעילות ההפצה והשיווק שנמכרה היתה בבעלות היינץ-רמדיה. המכירה כוללת גם את המרכז הלוגיסטי של פוד ליין. ככל הנראה בדיפלומט לא מתכוונים להשתמש במרכז הלוגיסטי וינסו להשכירו לצד שלישי. מפעל שקדיה בבעלות היינץ-רמדיה עדיין לא נמכר. נעם וינמן, הבעלים של דיפלומט, אישר את הידיעה ואמר כי השאיפה היא להשתמש במוצרי היינץ במטרה להרחיב את הפעילות בתחום המזון.



העסקה למכירת זיכיון ההפצה של מוצרי היינץ בישראל נעשת בעקבות פרשת רמדיה, בה בעקבות מחסור בוויטמין B1 בתחליף החלב הצמחי של רמדיה מתו 2 תינוקות ו-15 נפגעו קשה. בעקבות הפרשה נפגעו מאוד עסקיה של היינץ-רמדיה והיינץ קיבלה החלטה למכור את פעילותה בהיינץ-רמדיה. העסקה עם דיפלומט אינה כוללת את פעילות שימורי הדגים סטארקיסט, הנעשית באמצעות סטארקיסט פודור בבעלות היינץ (51%).



פעילות תחליפי החלב של היינץ נמכרה לפני כמה חודשים לאיש העסקים יובל לוי תמורת כ-1.5 מילון שקל.



לפי הערכות בענף המזון, דיפלומט תנסה למנף את ההסכם עם היינץ להגדלת סל מוצרים של היינץ בישראל. לאחרונה רכשה היינץ העולמית את רטבי דנונה וכיום הם משווקים בארץ על ידי יבואן אחר. סביר להניח כי דיפלומט תנסה לעביר את פעילות ההפצה אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully