וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגל הצלה לקוואדו: נרכשה על ידי פרוטגריטי השוודית תמורת כמה מיליוני דולרים

צורי דאר

22.8.2005 / 12:58

קוואדו תהפוך למרכז הפיתוח של פרוטגריטי בישראל ותעסיק 10 עובדים; בקוואדו הושקעו 18 מיליון דולר ב-5 השנים האחרונות



תחייה מסוימת לחברת הסטארט אפ קוואדו (Kavado)? חברת אבטחת המידע האמריקאית פרוטגריטי (Protegrity) השלימה בסוף השבוע את רכישתה של החברה הישראלית, שפיטרה לפני חודשיים את מרבית עובדיה.



פרוטגריטי הינה חברה שוודית שהוקמה על ידי אולף מאטסון, מומחה אבטחת מידע יוצא IBM. החברה מתמחה בפתרונות אבטחת מסדי נתונים, הצפנה וניהול הרשאות. פרוטגריטי היא חברה בת של חברת אקסלרה (Xcelera) הנסחרת ברשימת ה-Pink Sheets של הנאסד"ק. הנהלת פרוטגריטי ממוקמת בסטמפורד שבקונטיקט, ולה מרכז פיתוח בשוודיה.



על פי הערכות, שילמה פרוטגריטי מספר מיליוני דולרים לבעלי מניותיה של קוואדו - קרן ההון סיכון ניורון, 3i ובנק אוף אמריקה - שהשקיעו בה 18 מיליון דולר בחמש השנים האחרונות. הרכישה כוללת את הטכנולוגיה של קוואדו, בסיס הלקוחות וחלק מכוח האדם שלה. כזכור, לפני כחודשיים פוטרו כ-25 מ-30 עובדיה של קוואדו. יגאל רוזנברג, סמנכ"ל מו"פ בחברה מסר כי מספר עובדים שבו לחברה לאחרונה, וכיום מועסקים בה כ-10 עובדים, שיהוו מעתה את מרכז הפיתוח של פרוטגריטי בישראל. לדבריו, לפרוטגריטי יש כוונות להמשיך ולהגדיל בעתיד את מרכז הפיתוח בישראל.



בעקבות הרכישה תשלים טכנולוגיית הפיירוול האפליקטיווי של קוואדו את מוצרי פרוטגריטי ותוסיף להם גם אלמנט של התרעה בפני חדירות.



קוואדו עסקה בפיתוח מוצרי אבטחת המידע להגנה על אתרי אינטרנט ואינטראנט של ארגונים ברמת האפליקציה עצמה. גורם המקורב לחברה מסר אז כי החברה כשלה כיוון שלפיירוול האפליקטיווי שפיתחה לא היה שוק של ממש כמוצר בפני עצמו, אלא כחלק מחבילת אבטחה כוללת.



למעשה, ההצלחה היחידה בשוק מוצרי האבטחה האפליקטיוויים בישראל היתה מגניפייר, שנרכשה בשנה שעברה על ידי F5 תמורת 29 מיליון דולר. סנקטום, מהחברות המבטיחות בתחום, התמזגה עם ווצ'פייר הקנדית, ומאוחר יותר רכשה F5 את הטכנולוגיה שלה רק כדי לטאטא את המתחרה מהשוק.



כיום פעילה בשוק זה חברת אימפרבה של מייסד צ'ק פוינט, שלמה קרמר. גם אימפרבה מציעה ללקוחותיה מוצר אבטחת רשת אפליקטיווי, אולם מוצר זה הוא חלק מחבילת מוצרי אבטחה רחבה למרכזי נתונים שמפתחת החברה, ואינו עומד בזכות עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully