וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו יפאן תאפשר ללקוחות להאזין למבחר שירים במלואם - בטרם יחליטו אם לרכשם

רויטרס

22.8.2005 / 14:07

החברה תהיה הראשונה שתאפשר ללקוחות להאזין לשירים מסוימים בחינם, לפני שיחליטו אם לרכוש את המוסיקה; שירותים קיימים מאפשרים ללקוחות להאזין רק לדגימות שירים באורך כ-30 שניות



יאהו יפאן אמרה כי תרחיב את שירות המוסיקה המקוון שלה ותאפשר ללקוחות בשוק המוסיקה השני בגודלו בעולם, להאזין למבחר שירים במלואם, בטרם יחליטו אם לרכשם. פורטל האינטרנט המוביל במדינה אמר כי השירות החדש, עם 100 אלף שירים, יושק היום.



התחרות בקרב שירותי המוסיקה המקוונים ביפאן גברה, לאחר שאפל האמריקאית השיקה את חנות המוסיקה המקוונת iTunes ביפאן מוקדם יותר החודש, עם ספרייה של למעלה ממיליון שירים.



יאהו תהיה החברה הראשונה שתאפשר ללקוחות להאזין לשירים מסוימים בחינם, לפני שיחליטו אם לרכוש את המוסיקה. שירותים קיימים מאפשרים ללקוחות להאזין רק לדגימות שירים באורך כ-30 שניות, אמר דובר מטעם יאהו יפאן.



יאהו יפאן צופה להרוויח הכנסות מפרסום ועמלות ממכירות שירים, בעוד היא מכוונת גם להגדיל את התנועה לפעילויות בתשלום, באמצעות השירות החדש המבוסס על פורמט רדיו מקוון. מספר השירים הזמינים יוגדל, אמר הדובר.



אפל ביצעה התחלה חזקה במדינה ה-20 שלה, באמצעות מכירה של למעלה ממיליון שירים בארבעת הימים הראשונים. שירות המוסיקה המקוון הפופולרי, אשר מכר יותר מ-500 מיליון שירים ב-19 מדינות בשנתיים, מציע גם פודקאסטים, או קבצי שמע, ותוכניות רדיו.



עד כניסתה של אפל, המובילה ללא עוררין בהורדות מקוונות ביפאן היתה מורה (Mora), בגיבויה של סוני. שירותים אחרים כללו את אלו של יאהו, אקסייט יפאן (Excite Japan) ואוריקון (Oricon). טאואר רקורדס יפאן והחטיבה היפאנית של נאפסטר, הודיעו גם הן מוקדם יותר החודש, כי יקימו שירות הורדות מוסיקה, המתוכנן להשקה באפריל הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully