וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביו-וויו קיבלה אישור FDA לאפליקציה לאיתור סרטן שלפוחית השתן

צורי דאר

22.8.2005 / 15:20

ביו-וויו קיבלה בשנתיים האחרונות אישורים לאפליקציות לאיתור סרטן הדם ולאיתור פגמים גנטיים על בסיס בדיקת מי שפיר במערכת סריקת תאים שפיתחה



חברת המכשור הרפואי הישראלית ביו-וויו (BioView) הודיעה היום על קבלת אישור FDA הנוגע למערכת DUET המאפשרת ביצוע סריקה של משטחי תאים מסוגים שונים. האישור החדש מתייחס לאפליקציה לאיתור סרטן שלפוחית השתן על בסיס סריקת דגימת שתן.



מערכת ה-DUET של ביו-וויו היא פלטפורמה המסוגלת לבצע סריקה של משטחי תאים מסוגים שונים - דם, מח עצם או שתן - ולאתר בהם תאים חריגים על בסיס סימנים גנטיים, צורה או צבע. קצב הסריקה הוא 10,000 תאים בדקה. המערכת מאפשרת אוטומציה לבדיקות שנעשות בצורה ידנית וקבלת תוצאות מיידיות על המסך. ביצוע של מספר בדיקות על אותו משטח תאים מאפשר את גילוי המחלה בשלב מוקדם יותר.



על בסיס ה-DUET ניתן להריץ מספר אפליקציות לאבחון סוגים שונים של סרטן ומחלות אחרות. כל אפליקציה הינה תוכנה ייעודית הטעונה אישור נפרד מה-FDA. ביו-וויו קיבלה בשנתיים האחרונות אישורים לאפליקציות לאיתור סרטן הדם ולאיתור פגמים גנטיים על בסיס בדיקת מי שפיר.



מחירה של מערכת DUET בודדה הוא כ-150 אלף דולר, כשעל כל אפליקציית סריקה מאושרת משלם הלקוח תשלום נוסף. עד כה נמכרו בעולם כ-30 מערכות DUET. עופר שפירא, מנכ"ל ביו-וויו ציין כי ענקית התרופות אבוט לברטוריס משווקת כיום באגרסיוויות סוג של חומר סימון גנטי המסמן תאים נגועים בבדיקות סריקת תאים - מה שתורם רבות לעסקיה של ביו-וויו.



ביו-וויו מרחובות, נוסדה בתחילת 2000, וגייסה עד עתה כ-5 מיליון דולר מאורבוטק ונצ'רס, ממרתון ומגילברידג' הולדינגס של עמנואל גיל, לשעבר נשיא ומנכ"ל אלביט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully