וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: הנאסד"ק עולה ב-0.5%

אפרת נוימן

22.8.2005 / 23:05

רדוויז'ן מאבדת 2% בשל כתבה שלילית בוושינגטון פוסט. טופ אימאג' עולה ב-7.7% לאחר פרסום הדו"חות. ורינט מאבדת 3%

יום המסחר בוול סטריט נפתח בעליות כשהנאסד"ק עולה 0.5% והדאו ג'ונס מוסיף 0.4%. ורינט מאבדת 3%. סינרון, שהוסיפה ביום שישי 6%, מאבדת כעת 0.5%; אלווריון מוסיפה 1.5% ורדוויז'ן יורדת 2% על רקע כתבה שלילית בוושינגטון פוסט.

סקירת טרום מסחר



שבוע מסחר חדש צפוי להיפתח בוול סטריט לאחר שסוף השבוע שעבר ננעל כמעט ללא שינוי, ולקראת סיום עונת הד"וחות הכספיים לרבעון השני. בשבועיים הקרובים צפוי מסחר דליל כשחלק נכבד ממנהלי החברות ומהפעילים בוול סטריט יצאו לחופשת הקיץ.

גם מחירי הנפט הגבוהים לא מוסיפים הרבה נחת למשקיעים, שמחכים כבר לראות את המדדים פותחים במגמה ברורה של עלייה. בשעה זו הם יכולים להתעודד מהחוזים העתידיים, שמצביעים על עליות קלות בפתיחה.

גם בקרב המניות הישראליות לא צפוי מסחר עירני במיוחד. רוב החברות כבר דיווחו על התוצאות הכספיות, וגם לא היו בימים האחרונים הודעות על רכישות, הסכמים או סתם התקדמות בפעילות שיכולים להשפיע על המסחר במניה.

מניית סינרון עשויה להמשיך ולרכז היום עניין בהמשך לעלייה של 6% ביום שישי. זאת לאחר שבשלושת ימי המסחר שקדמו, איבדה המניה 8%. מניית סינרון, שכבר הגיעה בתחילת אוגוסט, לשיא של 43.3 דולר איבדה קצת גובה מאז, וכעת היא נסחרת לפי מחיר של 38.7 דולר, המשקף לה שווי שוק של 955 מיליון דולר.

היום יהיה גם מעניין לראות מה יקרה עם מניית אודיוקודס שהצליחה בשבוע שעבר למשך יומיים לחצות את מחיר ה-10 דולרים - לראשונה מאז סוף יולי - ואז נחתה בשישי במחיר של 9.9 דולרים. בסיכום שבועי הוסיפה המניה 4.5%. אחרי צניחה של 40% בשווי החברה מתחילת השנה, היא נסחרת כעת לפי שווי שוק של כ-400 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully