וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M.E.T השלימה ניסוי בבעלי חיים לאביזר רפואי לעין בעל שווי שוק של יותר מ-100 מיליון דולר בשנה

נתן שבע

22.8.2005 / 17:19

החברה שנמצאת בשליטת מיקרומדיק הבורסאית מפתחת אביזר שאמור לשפר באופן משמעותי את יעילות הזרקת חומרים ותרופות לעין; תערוך מספר ניסויים נוספים בבעלי חיים



M.E.T, שבשליטת מיקרומדיק (לשעבר אפק), הודיעה על התקדמות מסוימת בפיתוח אביזר שאמור לשפר באופן משמעותי את יעילות הזרקת חומרים ותרופות לעין. החברה הודיעה היום על הצלחת הניסוי הראשון בבעלי חיים לבחינת המכשיר שנערך בפריז, ומהווה אינדיקציה ראשונה ליעילות שלו.



על פי הערכת החברה, נערכים בעולם מספר מיליוני טיפולים בשנה, שיכולים להיעזר במוצר החדש שהוגדר כפטנט וצפוי לשפר באופן משמעותי את יעילות הזרקתם של תרופות לעין, כגון זריקות הרדמה מקומית לעין, ניוון רשתי וטיפול בזיהומים. פוטנציאל השוק של האביזר מוערך במאה מיליון דולר בשנה. החברה מתכננת מספר ניסוים נוספים בבעלי חיים בחודשים הקרובים, שנועדו לבחון את יעילותו ואת אפשרות המעבר לניסויים בבני אדם.



במקביל מפתחת החברה מעין צנתר המיועד לטיפול בחולי RVO, מחלה שיוצרת סתימה של כלי הדם הזעירים (קוטרו של כלי הדם בו מיועד לטפל הפיתוח של M.E.T בקוטר הקטן מ-70 מיקרון - קטן מעובי שערה) בעיניים, וגורמת לאובדן ראייה עד עיוורון. פוטנציאל שוק זה מוערך ב-150 מיליון דולר בשנה והוא כרגע נמצא בשלב של ניסוי בבע"ח בבית חולים בפריז.



חברת מיקרומדיק המתמחה בהשקעות בחברות ביו-טק חזרה להיסחר ברשימה הראשית לאחר שגייסה לפני מספר חודשים כ-8 מיליון שקל בהקצאה פרטית של מניות ואופציות לשורה של משקיעים מוסדיים ופרטיים שביניהם: כלל פיננסים בטוחה, אייפקס, הראל קופות גמל וקרנות השתלמות, אינוונטק ואיש העסקים דוד סלומון, שנחשב לאחד מהיועצים הבכירים בעולם הבנקאות והפיננסים הבינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully