וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דחייה נוספת צפויה במכרז הרכבת בתל אביב

שרון קדמי

23.8.2005 / 10:01

כך נודע ל-TheMarker; זו תהיה הדחייה החמישית של המכרז והיא צפויה מאחר ששלוש הקבוצות המשתתפות במכרז, ספידן, MTS ומטרורייל, לא יספיקו כנראה להיערך אליו



מכרז הרכבת הקלה בתל אביב יידחה כנראה פעם נוספת - כך נודע ל-TheMarker. זו תהיה הדחייה החמישית של המכרז לאחר שבפעם הקודמת נקבע שהתאריך האחרון להגשת ההצעות יהיה 20 בדצמבר 2005.



הדחייה צפויה מאחר ששלוש הקבוצות המשתתפות במכרז, ספידן, MTS ומטרורייל, לא יספיקו כנראה להיערך אליו. הקבוצות עדיין לא הגישו בקשה רשמית לדחייה, אך רוח הדברים הועברה לבכירים בחברת נתיבי תחבורה עירוניים (נ.ת.ע), האחראית על הפרויקט מטעם המדינה. בעבר הצהירו בכירי האוצר, בראשם החשב ירון זליכה, ובכירי נ.ת.ע כי המכרז לא יידחה יותר.



אם בחירת הזכיין תידחה ל-2006 העבודות יתחילו ככל הנראה לקראת סוף שנה זו או בתחילת 2007. השקת הקו הראשון, הקו האדום שבין פתח תקוה לבת ים, לא תתבצע לפני 2012.



הרכבת הקלה בתל אביב היא אחד הפרויקטים הגדולים בתחום התשתיות שבוצעו בישראל. היקף הפרויקט נאמד ב-10 מיליארד שקל לפחות. בימים הקרובים אמורה חברת הבקרה הבריטית ברגר לואיס לפרסם דו"ח לגבי אומדני הפרויקט, העשוי להשפיע על לוח הזמנים.



בתגובה לדברים אמר זליכה: "מדובר בפרויקט בעל חשיבות לאומית ממדרגה ראשונה ולכן אנו מייחסים לו את מלוא תשומת הלב. אהיה מעורב בנושא באופן אישי ואדאג שהמכרז ייצא לדרך כמתוכנן". מהאוצר נמסר בתגובה: "אין כל כוונה לדחות את המכרז לאחר שוועדת המכרזים הבין משרדית החליטה לפני כחודש על דחייה נוספת ואחרונה לפי בקשת הקבוצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully