וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית הבלאקברי RIM ואינטל עשויות להודיע השבוע על מיזם משותף ביניהן

רויטרס

23.8.2005 / 11:54

במסגרת העסקה תשתמש RIM בשבב של אינטל, ובתמורה תעודד את השימוש בטכנולוגיית התקשורת האלחוטית של אינטל - WiMAX; כך מדווח ערוץ CNBC



ריסרץ' אין מושן (RIM), יצרנית מכשיר הבלאקברי, תצא במיזם משותף עם ענקית המחשוב אינטל, לפי דיווח ב-CNBC. ערוץ הטלוויזיה דיווח כי RIM הגיעה להסכם עם אינטל לפיו תשתמש בשבב חוסך-אנרגיה של אינטל. בתמורה, תעודד RIM את השימוש בטכנולוגיית התקשורת האלחוטית WiMAX.



דוברת חיצונית של RIM בניו יורק, מיג'ין אנאן-בריידי, אמרה לרויטרס כי מדובר בשמועה עליה RIM לא הסכימה להגיב. לא ניתן היה להשיג תגובה מאינטל.



"השמועה אומרת כי RIM תודיע על עסקה עם אינטל לשימוש בשבביה", אמר שון פלין, סוחר אופציות בטימבר היל, שהיא חטיבה של אינטאקטיב ברוקרס. אנליסט אחר אמר ששתי החברות צפויות להודיע על עסקה השבוע בפורום המפתחים של אינטל, הוועידה השנתית של החברה למפתחי חומרה.



מניית RIM (סימול RIM.TO) עלתה אתמול ב5.3% בבורסת טורונטו על רקע ההודעה. מניות אינטל (סימול INTC) עלו ב-1.6% אמש. 41,815 אופציות רכש ו-30,306 אופציות מכר נסחרו בשוק האופציות בארה"ב אתמול - קצב מהיר בהרבה מהממוצע היומי של 36,001 חוזים, לפי חברת המחקר טראק דאטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully