וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BOS שיכפלה את תוצאות הרבעון הקודם: הכנסות של 7.3 מיליון דולר והפסד של כמיליון דולר

שירלי יום-טוב

23.8.2005 / 15:13

ברבעון המקביל נרשמו הכנסות של 1.4 מיליון דולר; הקפיצה בהכנסות מיוחסת לרכישות שבוצעו במהלך השנה האחרונה; מניית החברה איבדה 35% מתחילת השנה



כמו בעת פרסום דו"חות הרבעון הראשון, גם היום, בעת ש דיווחה על תוצאותיה ברבעון השני, אי אפשר שלא לחזור לדברים שאמר לפני מספר חודשים יו"ר החברה, אדי קוקרמן. קוקרמן שואף להפוך את BOS לחברה עם הכנסות של 100 מיליון דולר בשנה בתוך כמה שנים, ודיבר על רווחיות כבר במהלך 2005. התוצאות מהיום אינן מתקרבות עדיין לשאיפות הלא צנועות.



BOS, הפועלת כיום במגוון תחומים, ביניהם רכיבים אלקטרוניים ופתרונות קישוריות למחשבים מסורתיים, סיימה את הרבעון השני עם תוצאות זהות ממש לאלו של הרבעון הקודם. רווח עדיין אין וגם ההכנסות הן ברמה דו ספרתית בינתיים. BOS מכרה במהלך הרבעון ב-7.3 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל. את הקפיצה בהכנסות הובילו הרכישות אותן ביצעה החברה בשנה האחרונה, של אודם וקוואזר. ברבעון הקודם מכרה החברה בדיוק באותו הסכום.



גם בשורה התחתונה אין כל שינוי, לעומת הרבעון הקודם והיא מצביעה על הפסד נקי של 940 אלף דולר, 19 סנט למניה. ברבעון המקביל היה ההפסד הנקי כ-450 אלף דולר, אך קשה להשוות בין הרבעונים בשל הקפיצה בהכנסות.







במקביל לנסיונות הצמיחה של החברה באמצעות רכישות, מחפשת BOS גם למכור חלק מהפעילויות שלה שאינן מוגדרות כעסקי ליבה. באחרונה מכרה החברה את חטיבת ה-PrintBOS ונראה כי החטיבה העוסקת בפתרונות קישוריות למחשבי מיינפריים, היא הבאה בתור.



קוקרמן ציין בהודעת החברה ש-BOS נמצאת בתהליך של מכירת פעילויות שאינן מרכזיות. הוא הוסיף כי החברה מתמקדת בחטיבות הצומחות: "אנו בטוחים שהצעדים הללו יתרמו לטובתם של בעלי המניות". מנכ"ל BOS, אדיב ברוך, הוסיף כי "אנחנו מצפים לשיפור נוסף בפעילות ברבעונים הקרובים".



BOS נסחרת בת"א ובנאסד"ק לפי שווי שוק של 12 מיליון דולר, בעקבות ירידה של כ-35% מתחילת השנה. בקופת החברה 6.4 מיליון דולר והתחייבויות בגובה 4.7 מיליון דולר. לאחר תום הרבעון נוספו לקופה 700 אלף דולר נוספים בעקבות גיוס פרטי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully