וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פס הייצור של גוגל עובד במרץ: אתמול גירסה חדשה לגוגל דסקטופ; היום מדברים על שירות מסרים מיידיים

TheMarker

23.8.2005 / 16:42

העיתון "לוס אנג'לס טיימס" דיווח כי גוגל מתכוונת להשיק בימים הקרובים שירות מסרים מיידיים בשם Google Talk בעל יכולות דיבור בנוסף למסרים



ענקית האינטרנט גוגל מתכוונת להשיק בימים הקרובים שירות מסרים מיידיים חדש, דיווח העיתון "לוס אנג'לס טיימס", בהסתמכו על מקורות שראו את המוצר. לדברי העיתון, המוצר - Google Talk - עשוי להיות מושק החל מיום רביעי, לפי חלק מהמקורות. המקורות דיווחו ל"אל-איי טיימס" כי לתוכנה יהיו יכולות דיבור קולי ולא רק מסרים מיידיים. מדובר בתוכנה שתהיה מתחרה ישירה לתוכנות ותיקות כמו MSN מסנג'ר, יאהו מסנג'ר ו-ICQ.



דוברת גוגל, מפעילת מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, אמרה ביום שני כי החברה מתכוונת להשיק מוצר חדש, אך לא פירטה האם מדובר ב-Google Talk.



שוק המסרים המיידיים נשלט על ידי מספר חברות מצומצם, הן בארה"ב והן בעולם כולו, ונחשב לקשה לפיצוח. MSN ויאהו השיקו שתיהן באחרונה גירסאות חדשות למסנג'ר ו-AOL צפויה להשיק גירסה חדשה בקרוב. אך גוגל מעולם לא נבהלה משווקים חזקים ויציבים - בתחילה עם טכנולוגיית החיפוש, כמובן, ומאוחר יותר גם שירותים אחרים, כמו דואר אלקטרוני או שיתוף תמונות. בארה"ב, AIM, התוכנה של AOL, היא התוכנה הפופולרית ביותר, כשאחריה יאהו מסנג'ר ושלישית MSN מסנג'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully