וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ביטוח לאומי פתחו בעיצומים ללא הודעה מראש

חיים ביאור

24.8.2005 / 9:17

אתמול לא התקיימה קבלת קהל בסניפים ובאשנבים של הביטוח הלאומי; יו"ר הוועד הארצי של עובדי הביטוח הלאומי אמר כי הוועד הורה לעובדים לפתוח בעיצומים עקב החלטת הנהלת המוסד לפתוח מוקד טלפוני בצפת



עובדי המוסד לביטוח הלאומי פתחו אתמול בעיצומים ללא הודעה מראש, אך בתמיכת הסתדרות עובדי המדינה. אתמול לא התקיימה קבלת קהל בסניפים ובאשנבים של הביטוח הלאומי.



יו"ר הוועד הארצי של עובדי הביטוח הלאומי, אלי סנדק, אמר כי הוועד הורה לעובדים לפתוח בעיצומים עקב החלטת הנהלת המוסד לפתוח מוקד טלפוני בצפת. לדבריו, הוועד אינו מתנגד לפתיחת המוקד, אך דורש כי המוקד יאויש בעובדים מתוך המוסד, ולא על ידי עובדי קבלן חיצוני, כפי שהחליטה הנהלת המוסד.



המוקד החדש מצטרף לשני מוקדים בדימונה וברחובות, המופעלים על ידי עובדים מתוך הביטוח הלאומי. המוקדים נועדו לתת מענה לפניות של אזרחים לגבי כל תחומי פעילות המוסד - הנוגעת להם, בעיקר זכאות לקצבאות ומועדי תשלומים המגיעים להם. הנהלת המוסד מתכננת להקים מוקדי שירות נוספים בעתיד.



"זהו צעד ראשון של העברת עבודות לקבלני כוח אדם חיצוניים", אמר סנדק. "אנו חוששים שהוא יגרום לפגיעה במעמדם של העובדים ולפיטורים". לדבריו, הנהלת המוסד אינה מוכנה להידבר עם נציגי הוועד או ההסתדרות בסוגייה, ולכן ננקטים השיבושים.



מהנהלת הביטוח הלאומי נמסר בתגובה: "המוקד לשירות לקוחות שייפתח בצפת הוא חלק ממדיניות המוסד לשפר את השירות למבוטחים. אין מדובר בפגיעה בעובדים. אנו נאלצים לשכור שירותי כוח אדם חיצוניים מכיוון שהממשלה הטילה הגבלות על קליטת עובדים תקניים. לפיכך אין לעובדים עילה אמיתית לנקוט עיצומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully