וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההשקעות הסינגפורית טמאשק עשויה להכפיל את השקעתה בצ'יינה קונסטרקשן בנק הסיני ל-2.4 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

24.8.2005 / 9:42

זאת במסגרת תוכנית של חברת ההשקעות הממשלתית להתרחב בחו"ל ולהפחית האחזקות בכלכלה המקומית; כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג מפי אנשים המקורבים לנושא



חברת ההשקעות הממשלתית הסינגפורית טמאשק הולדינגס (Temasek Holdings) עשויה להכפיל את השקעתה בצ'יינה קונסטרקשן בנק (China Construction Bank), הבנק השלישי בגודלו בסין, ל-2.4 מיליארד דולר, זאת במסגרת תוכנית להתרחב בחו"ל ולהפחית האחזקות בכלכלה המקומית. כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג מפי אנשים המקורבים לנושא.



חברת ההשקעות הציעה לרכוש מניות של הבנק הסיני ב-1.4 מיליארד דולר לפני ההנפקה הראשונה לציבור באוקטובר, אמרו האנשים שזהותם לא נחשפה. דוברת מטעם טמאשק סירבה להגיב בנוגע לתוכניות השקעה. דובר מטעם הבנק הסיני לא חזר למתן תגובה, אמרה בלומברג.



בחודש שעבר אמר צ'יינה קונסטרקשן בנק כי הגיע להסכם עם טמאשק על כניסה לשותפות אסטרטגית. "צ'יינה דיילי" דיווח אז כי הבנק חתם על הסכם השקעות אסטרטגי עם אסיה פייננשל הולדינגס (AFH), חברה בת בבעלות מלאה של טמאשק, לפיו תשקיע מיליארד דולר בהנפקה הראשונה לציבור המתוכננת של הבנק. בנוסף, תרכוש AFH מניות קיימות של הבנק מחברת אחזקות ממשלתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully