וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שלב לקראת המיזוג הבטחוני הגדול: בעלי המניות באלביט מערכות אישרו את רכישת אלישרא ואחזקות כור בתדיראן קשר

נתן שבע

24.8.2005 / 9:49

על ההסכם החדש מעיבה עדיין החלטת הממונה בנושא אלישרא כשהתעשייה הבטחונית מחזיקה ב-30% בחברה; אלביט תרכוש את אחזקות כור בתדיראן קשר תמורת 70 מיליון דולר ותחזיק ב-38% מתדיראן



עוד שלב לקראת המיזוג בתעשיית הביטחון הישראלית. בעלי המניות ב אישרו באסיפה הכללית אתמול את רכישת אלישרא ואת המשך רכישת יתרת המניות ב שמוחזקות על ידי על פי ההסכם המתוקן שנחתם לפני כחודש וחצי.



אישור בעלי המניות הוא אחד מהתנאים המתלים להשלמת עסקת רכישת מניות תדיראן קשר ואלישרא. קודם לכן אושרה העסקה על ידי ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה, והצדדים פועלים להשלמת התנאים הנוספים הנדרשים להשלמת העסקה.



במתווה החדש תרכוש אלביט ישירות את מניות כור באלישרא (70%) תמורת 70 מיליון דולר. בנוסף, תרכוש מכור 5% מאחזקותיה (כ-18%) בתדיראן קשר, ותגיע לכ-26% מהחברה. כור, מצדה, תרכוש 2.3% מאלביט מערכות ותגיע לאחזקה של 7.6% באלביט. לאחר שהממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, יאשר את רכישת אלישרא על ידי אלביט, תרכוש אלביט את יתרת מניות כור בתדיראן קשר, ותגיע לאחזקה של 38% מתדיראן קשר. על פי ההסכם ימונה נשיא אלביט, יוסי אקרמן, ליו"ר תדיראן קשר.



על ההסכם החדש מעיבה עדיין ההתנגדות של הממונה לאפשר לתעשייה האווירית, המחזיקה 30% מאלישרא, ולאלביט, שתחזיק ביתרת המניות באלישרא, לחבור יחד - אך על פי ההערכות, הוא יאשר זאת בתנאים מגבילים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully