וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויליגר מקבוצת נטו: ההכנסות עלו ב-5% והרווח הנקי קפץ פי 3.5 ל-671 אלף שקל

טל לוי

24.8.2005 / 12:05

החברה האם, נטו, חתמה על הסכם עם ממשלת פפואה-ניו גיניאה להקמת מפעל לייצור ועיבוד דגי טונה לתעשייה



, העוסקת בייצור, אריזה ויבוא מוצרי מזון כשרים מדווחת היום כי הכנסותיה ברבעון השני של 2005 עלו ב-5% והסתכמו ב-30.3 מיליון שקל. מאחר שהוצאות המכירה וההנהלה והכלליות פחתו, מציגה החברה רווח תפעולי של 1.5 מיליון שקל לעומת 784 אלף שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה מדווחת ויליגר על רווח נקי של 671 אלף שקל - פי 3.5 מהרבעון המקביל.



בסיכום חציוני, הסתכמו הכנסות החברה ב-65 מיליון שקל לעומת 59.6 מיליון שקל ברבעון המקביל והרווח הנקי הסתכם ב-1.38 מיליון שקל לעומת 316 אלף שקל במחצית המקבילה.







ויליגר פועלת בשני תחומים: הראשון, תחום הדגים הכולל שימורי טונה וייצור דגים מעושנים אשר תרם 71.5% מההכנסות ברבעון הנוכחי לעומת 68% ברבעון המקביל ויתרת הפעילות מיוחסת לתחום המזון היבש הכולל שימורי פטריות, פסטה אורז ועוגיות.



ויליגר מייבאת מחו"ל את רוב חומרי הגלם שלה ובכלל זה גם דגים וקופסאות שימורים. אי לכך, הקימה חברה נכדה של נטו חברה זרה בשם PPNG הרשומה בפפואה ניו-גיניאה. חברה זו חתמה על הסכם עם הממשלה המקומית להקמת מפעל לייצור ועיבוד דגי טונה לתעשייה. החברה מציינת כי "שוקי דיג הטונה הינם העשירים בעולם ומהווים 25% מכלל דיג הטונה העולמי".



ויליגר נשלטת (62%) בידי נטו והיא נסחרת לפי שווי של 19.7 מיליון שקל. מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-6.7%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully