וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיוס המנויים של Hot Telecom מפתיע לטובה: למתב יש כ-36 אלף מנויים"

TheMarker

24.8.2005 / 13:35

כך קובעים בגאון בית השקעות; מעניקים למתב המלצת "החזק" ומחיר יעד של 34.9 שקל למניה - לעומת מחיר נוכחי של 33 שקלים



"גיוס המנויים של Hot Telecom הפתיע אותנו לטובה, ולחברה יש כיום כ-36 אלף מנויים. מכירות החברה ברבעון הסתכמו ב-11.3 מיליון שקל והפסדיה בכ-9.5 מיליון שקל, כאשר חלקה של מתב בהפסדים הסתכם ב-2.5 מיליון שקל", כך כותבים הבוקר כלכלני גאון בית השקות, בתגובה לנתונים שפורסמו בדו"חות הכספיים של חברת הכבלים מתב.



בגאון מעריכים כי ניוד המספרים, לכשיבוצע, יכול להשפיע באופן חיובי מאוד על הצמיחה של החברה, אך למרות זאת מעניקים למניית מתב המלצה של "החזק" בלבד, עם מחיר יעד של 34.9 שקל למניה, לעומת מחיר נוכחי של 33 שקל כעת בבורסה. בשעה זו יורדת מתב בכ-3.3%.



הסיבה להמלצה הפושרת היא הכנסות החברה ומספר המנויים, הממשיכים להישחק מרבעון לרבעון. לדברי גאון, "מכירת תבל והפרטת בזק יכולים לתת לחברה כבר בטווח הקצר משב רוח חיובי בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית והחלטת משרד התקשורת בנושא ניוד המספרים יכולה לתת בטווח הבינוני משב רוח מאוד חיובי בתחום הטלפוניה הנייחת. בשנת 2004 הצמיחה באינטרנט המהיר חיפתה על איבוד המנויים, אולם תחום זה הגיע לרוויה מסוימת ובמחצית הראשונה של 2005 גייסה מתב כ-5,000 מנויי אינטרנט מהיר לעומת 12 אלף מנויים בתקופה המקבילה אשתקד".



מכירות החברה ברבעון הסתכמו ב-11.3 מיליון שקל והפסדיה בכ-9.5 מיליון שקל . חלקה של מתב בהפסדים הסתכם ב-2.5 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully