וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספקים והיבואנים נפגעי קלאבמרקט באיגוד לשכות המסחר: "שטרום צריך להקל על שופרסל לרכוש את קלאבמרקט"

סיון קלינגבייל

24.8.2005 / 13:31

יוסי ויליגר, יו"ר ועד הפעולה של הספקים: גם אם העסקה לא תצא לפועל שופרסל ממילא תקבל נתח גדול מרשת קלאבמרקט ב'דלת האחורית', באמצעות הסכמי שכירות



"גם אם העסקה לא תצא לפועל בגלל שרשת שופרסל לא תעמוד בתנאים המגבילים שיטיל עליה הממונה על ההגבלים העסקיים, שופרסל ממילא תקבל נתח גדול מרשת קלאבמרקט בדלת האחורית, באמצעות הסכמי שכירות. בינתיים מי שימשיך להיפגע הם הספקים, היבואנים ועובדי הרשת עצמם", כך אמר יוסי ויליגר, מנכ"ל ויליפוד השקעות בע"מ ויו"ר ועד הפעולה באיגוד לשכות המסחר.



לדברי ויליגר, "צריך להבין שבטחונם הכלכלי של מאות ספקים ובתי עסק תלוי בשאלת מכירת הרשת וההצעה הזוכה היא האלטרנטיבה הטובה ביותר. יש לגלות חמלה ורגישות מול בעלי עסקים, שפשוט יקרסו בזה אחר זה אם לא יתקבל הפיתרון המוצע".



הדברים נאמרו בהמשך לפרסומים כי הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד דרור שטרום, הודיע לנאמני קלאבמרקט, עו"ד שלמה נס ורו"ח גבריאל טרבלסי, כי הוא שוקל שלא לאשר את מכירת קלאבמרקט לשופרסל.



לדברי ויליגר, "רכישת קלאבמרקט על ידי שופרסל תאפשר להחזיר חלק משמעותי מהחובות לספקים וליבואנים שמפרנסים עשרות אלפי בתי אב. רשתות השיווק הקטנות והבינוניות, הפרושות לאורכה ולרוחבה של המדינה, מהוות תחרות רצינית לרשתות השיווק הגדולות ונלחמות מולן היטב".



ספקי ויבואני רשת קלאבמרקט, החברים באיגוד לשכות המסחר, מתכוונים לקיים מחר מפגש חירום נוסף, במהלכו הם יקראו לדרור שטרום, הממונה על ההגבלים העסקיים, להקל על רכישת קלאבמרקט על ידי שופרסל בגלל המצב אליו נקלעו ספקי ויבואני הרשת, להם חייבת הרשת מיליוני שקלים.



עם זאת, המפגש יתקיים ביום חמישי אחר הצהריים, לאחר שיסתיים הדיון בנושא קלאבמרקט בלשכתה של השופטת ורדה אלשיך בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בו יציגו נאמני קלאבמרקט את הצעת שופרסל לרכישת הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully