וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם המכירה שנחתם בין שופרסל לנאמנים: שופרסל תרכוש את קלאבמרקט כמות שהיא

סיון קלינגבייל

24.8.2005 / 14:59

כך סוכם בין נאמני קלאבמרקט בהסכם לרכישת קלאבמרקט על ידי שופרסל שנחתם הבוקר; שופרסל תשלם כ-825 מיליון שקל תמורת 100% ממניות קלאבמרקט



"שופרסל תרכוש את קלאבמרקט כפי שהיא (as is)", כך סוכם בין נאמני קלאבמרקט, רו"ח גבריאל טרבלסי ועו"ד שלמה נס, בהסכם לרכישת קלאבמרקט על ידי שופרסל שנחתם הבוקר.



לפי ההסכם, שופרסל תשלם 825,555,555 שקל תמורת 100% ממניות קלאבמרקט. שופרסל תרכוש את הרשת נקייה מחובות. הסכום יועבר לנאמנים לצורך הסדר נושים. שופרסל מאפשרת לנאמנים להחליט האם הם מעוניינים לקבל את כל התמורה במזומן, או להמיר 10% ממנה למניות שופרסל. כמו כן, תרכוש שופרסל את המלאי של הרשת במחירי עלות.



ממהסכם עולה כי הנאמנים יסיימו את העסקתם של כל עובדי קלאבמרקט עד ה-1 בספטמבר, וישלמו את המגיע להם על פי חוק בגין עבודתם בחברה. שופרסל תקלוט לעבודה את כל עובדי קלאבמרקט שיחפצו בכך כעובדים חדשים, בתנאי ההסדר הקיבוצי הנהוגים בסניפיה.



הנאמנים ימשיכו לפקח על הרשת, כך היא תנוהל על ידי שופרסל מה-1 בספטמבר. במהלך תקופת הביניים, עד שתושלם תקופת הקפאת ההליכים, תנוהל הפעילות השוטפת של קלאבמרקט במסגרת מערך כספי וחשבונאי נפרד. שופרסל תישא בתוצאותיה.



עוד כתוב בהסכם כי "קיימת חלופה בהסכם לפיה במקרה שלא יתקיימו התנאים המוקדמים למכירת קלאבמרקט המפורטים בהסכם, ובהם אישור הסדר הנושים, תרכוש שופרסל את פעילות החברה ונכסיה, כשהם נקיים מכל חוב או שיעבוד, בניכוי 35 מיליון שקל, מסכום התמורה ובניכוי מסים והיטלים אשר יחולו על שופרסל כתוצאה מהמעבר לעסקת נכסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully