וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקית הטלוויזיה בלוויין האמריקאית אקוסטאר תספק שירות חינם למשך 10 שנים לעיר שתשנה את שמה ל-DISH

ליאון איצקר

24.8.2005 / 15:34

אקוסטאר, בעלת שירות הטלוויזיה בלוויין DISH Network, הודיעה כי תספק השירות לכל משקי הבית בעיר הראשונה בארה"ב אשר תסכים לשנות את שמה, באופן חוקי וקבוע, ל-DISH



ספקית הטלוויזיה בלוויין האמריקאית אקוסטאר רוצה לעלות על המפה, תרתי משמע. החברה, בעלת שירות הטלוויזיה בלוויין DISH Network, הודיעה כי תספק שירות חינם למשך 10 שנים, לכל משקי הבית בעיר הראשונה בארה"ב אשר תסכים לשנות את שמה, באופן חוקי וקבוע, ל-DISH.



כדי להשתתף בתוכנית החברה, המכונה DISH City Makeover, רשויות העיר חייבות להסכים לשנות את השם באופן חוקי וקבוע על בנייני ממשל, סניפי הדואר, מסמכים רשמיים, בתי ספר ובתי חולים מתאימים, שלטי רחוב וכל סימן אחר הכולל את שם העיר.



בתמורה, DISH Network תסכים לספק לכל משק בית בתחומי הרשות המקומית, מקלט לטלוויזיה בלוויין, התקנה סטנדרטית וחבילת תוכניות ל-10 שנים בחינם. בהודעת החברה נאמר כי עיר בת 1,000 משקי בית, לדוגמה, תקבל שירות וציוד בשווי של כ-4 מיליון דולר. ערים מעוניינות חייבות להגיש הצעתן עד ה-1 בנובמבר השנה.



מייקל ניומן, נשיא אקוסטאר, אמר כי במסגרת מאמצי המיתוג מחדש וקמפיין הפרסום החדש של DISH Network, החברה מזמינה עיר או עיירה להצטרף אליה באמצעות מיתוגה מחדש כ-DISH. ניומן הוסיף כי מדובר בהזדמנות לעיר שלמה לחוות טלוויזיה דיגיטלית בחינם למשך 10 שנים, ובו זמנית להיפטר מהמחירים הגבוהים ושירות הלקוחות הגרוע של הטלוויזיה בכבלים.



אקוסטאר קומיוניקיישנס (EchoStar Communications) היא ספקית הטלוויזיה בלוויין השנייה בגודלה בארה"ב. החברה משרתת למעלה מ-11.4 מיליון לקוחות באמצעות שירות DISH Network. אקוסטאר נסחרת בבורסת נאסד"ק, תחת הסימול DISH כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully